Parhaat väärinlukemisesi?

<< < (13/119) > >>

zikaduu:
Heh lukion mantsan tunnilla opettaja näytti kalvolta jotain kylien, kaupunkien ja pienempien keskusten tunnusmerkkejä. Alimpana listassa oli joku pieni lähiön tapainen, jonka kohdalla palveluina luki: seksitavarakauppa, päiväkoti ja apteekki.
Hetken aikaa olin ihan äimänä, että miten hemmetissä tuo seksitavarakauppa nyt on niin suuri asia, että se on tuohon listaan pitänyt laittaa. 
Rupesin jo ihan tosissani ihmettelemään vieruskaverilleni asiaa kunnes sitten aivot rupesivat toimimaan. Seurauksena hirveä repeäminen.
No, sekatavarakauppahan se taisi sitten kuitenkin olla..

kenkku:
Koulumme ruokalistan pinaattiohukaiset tuli kiireessä luettua piraattiohukaisiksi.

arttula:
TYKSsissä joskus taannoin oli kyltti "Isotooppiyksikkö", joka valmisti lääketieteen tarpeisiin radioaktiivisia isotooppeja. Monasti luin "Isotuoppiyksikkö", ja mielessäni näin tuon kyltin baaritiskin päällä roikkumassa...

ANiska:
Jyväskylän Tourulassa oli aikoinaan liikenteen ohjauskyltti, jossa luki "maaliikennekeskus".
Tuollainen kolmesta sanasta muodostettu yhdyssana voi olla liikenteessä haastavaa lukemista.
Todella, jopa tällaiselle asfalttiteiden kuninkaallekin(vrt. mopoon) kuin minä, koska...

....ihmettelin useasti päristellessäni Helkama Raisulla, että mikähän hiivatin paikka on tuo "maalikennelkeskus".
Kesti hyvän aikaa ennenkuin kyltin oikea merkitys minulle avautui!

ANI

Reisi:
Töissä täytyi tavata osoitelapusta: S-Market Mukkula.

Tuli samalla mieleen väärinsanomiseni. Ulkomaalainen kuski kysyi jonkun lastauslaiturin portin sijaintia. Ei ollut harmainta aavistustakaan, joten vastasin: "I don't know, I just work here..."

Navigation

Up one level

Next page

Previous page