FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.09.18, 07:18

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Mistä kannattaa ostaa ATR
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 Reply Print
Author Topic: Mistä kannattaa ostaa ATR  (Read 1270 times)
Jarski
Former member
Mistä kannattaa ostaa ATR
« on: 20.06.04, 07:54 »

Ajattelin harpata vähän isompaan räpistimeen, joten mistä kannattais ostaa toi ATR? Miten toi aerosoftin vempain?
Ilkka Portti
Body Monkey
Moderator

Date Registered: 31.07.01

Re:Mistä kannattaa ostaa ATR
« Reply #1 on: 20.06.04, 07:58 »

Joko se, tai sitten kannattaa odottaa Flight1:n ja Dreamfleetin yhteistyössä tekemää Atrainta. Maliniemen pojallakin on siinä näppinsä pelissä...

www.flyfinland.fi
rampas
Former member

Email
« Reply #2 on: 22.06.04, 18:28 »

Se ainut ja paras Atr, siinä löytyy myös Finskin paintit ja päivitys fs9:ään. Ja kaikki toimii niinkuin pitää, hintansa arvoinen Grin
eli täältä
http://secure.simmarket.com/product_info.php?products_id=613
Olli Keijonen

Date Registered: 08.03.02

« Reply #3 on: 22.06.04, 18:55 »

Se ainut ja paras Atr, siinä löytyy myös Finskin paintit ja päivitys fs9:ään. Ja kaikki toimii niinkuin pitää, hintansa arvoinen Grin
eli täältä
http://secure.simmarket.com/product_info.php?products_id=613
Edelleen kannattaa kyllä odottaa sitä F1:n atr:ää vaikka se ei täsmälleen sama malli olekaan kuin mitä Finnairilla/Aerolla on. Ohjaamostahan sitä konetta lennetään.
niko
Former member
« Reply #4 on: 22.06.04, 19:27 »

Ohjaamostahan sitä konetta lennetään.
Mutta silti se ei tee siitä ominaisuuksiltaan kakssatasta...
Sami Puro
Administrator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #5 on: 22.06.04, 19:46 »

Mutta silti se ei tee siitä ominaisuuksiltaan kakssatasta...

Käytännössä erot on kyllä aika minimaaliset......

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #6 on: 22.06.04, 19:50 »

Ja tekeekö se lentäjästä paremman, jos hän käyttää vain just samanlaista konetta, kuin Finnairilla? Grin  Cool

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Johannes Kaikkonen

Date Registered: 08.03.03

« Reply #7 on: 22.06.04, 19:55 »

Ja tekeekö se lentäjästä paremman, jos hän käyttää vain just samanlaista konetta, kuin Finnairilla? Grin  Cool

Ehkä ei, mutta fiilis ei välttämättä ole sama kuin jos simun kone on samanlainen kuin oikeasti. En kuitenkaan epäile yhtään, etteikö Flight1:n ja DF:n ATR olisi erinomainen kone (ja varsinkin, kun muuan M. Maliniemi on sitä ollut tekemässä Wink).

EDIT: Saatoin saada lukihärön tässä kirjoittaessani... Grin
« Last Edit: 22.06.04, 19:57 by Johannes Kaikkonen »

Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

« Reply #8 on: 22.06.04, 19:56 »

Ehkä ei, mutta fiilis ei välttämättä ole sama kuin jos konekin on samanlainen kuin oikeasti. En kuitenkaan epäile yhtään, etteikö Flight1:n ja DF:n ATR olisi erinomainen kone (ja varsinkin, kun muuan M. Maliniemi on sitä ollut tekemässä Wink).

Minä tarkoitinkin sitä, että miksi sen koneen pitää olla sitten juuri sama, mitä Finnair lentää? Onhan olemassa monia muitakin, ja varmasti parempiakin lentoyhtiöitä Smiley

Johannes Kaikkonen

Date Registered: 08.03.03

« Reply #9 on: 22.06.04, 20:09 »

Minä tarkoitinkin sitä, että miksi sen koneen pitää olla sitten juuri sama, mitä Finnair lentää? Onhan olemassa monia muitakin, ja varmasti parempiakin lentoyhtiöitä Smiley

Luulen, että Finnairin suomalaisuus ja asema suomalaisessa kulttuurissa (ainut suuri kansallinen lentoyhtiö Suomessa) ovat niin tärkeitä virtuaalilentäjille, että simussa lennettävien koneidenkin pitää olla tismalleen samoja kuin oikeiden.

Kari Virtanen
Jari Pozz

« Reply #10 on: 23.06.04, 03:23 »

Pääsin viikonloppuna testaamaan tuota Flight1:n ATR:ää...kaikin puolin aivan ehdoton ykkönen.

Osaava porukka takaa aina hyvän lisäosan, mutta aivan erityisen hyvän tästä tekee se, että IRL-konetta valmistava tehdas on projektissa mukana tosissaan.
arttula
Former member
« Reply #11 on: 23.06.04, 03:53 »

Moi

Onnistuisiko muuten, jos siirtäisi Flight1:n panelin tuohon aiempaan ATR:aan ?

Arttu
Sami Puro
Administrator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #12 on: 23.06.04, 07:44 »

Onnistuuhan se varmasti mutta ei varmaan kannata, koska se Eurowingsin visuaalimalli on kuitenkin alun alkujaan FS2000/2002-ajalta käsittääkseni ja tuo Flight1:n on yksityiskohdiltaan aika toista luokkaa.

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

« Reply #13 on: 23.06.04, 07:46 »

Moi

Onnistuisiko muuten, jos siirtäisi Flight1:n panelin tuohon aiempaan ATR:aan ?

Arttu

Juu, kuten Sami tuossa ehti sanomaan, niin onnistuuhan se varmasti, mutta on tietty joitakin asioita, joita joutuu mahdollisesti sitten viilailemaan. Esim. sivu-viewien paikkoja saattaa joutua vähän twiikkaamaan jne pientä... Mutta onko se sitten kannattavaa, en tiedä...

rampas
Former member

Email
« Reply #14 on: 23.06.04, 08:26 »

Minun mielestä Eurowingsin Atr on ihan tätä päivää, tuo mainittu päivitys ei muuta kuin tuon gps Garminiksi, muuten siinä ei juuri tapahdu kun päivittää versio 2002 to 2004:ksi.
Aivan loistava paneeli, eipä puutu juuri mitään. Mutta odotan myös mielenkiinnolla tuotta uutta myös.
ps. olen samaa mieltä että kyllä Finnair on ihan hyvä juttu kun nyt ollaan suurin osa suomalaisia, miksi meidän pitää lentää jollain muun maan tunnuksilla, mutta kuka kieltää vaikka lentää Vietnam Airin koneilla, itse sen päätät
Staok
Former member
« Reply #15 on: 23.06.04, 11:01 »

Jokainen lentää millä tykkää. Itse ainakin tykkään vaihdella eri yhtiöiden välillä, lensivät ne sitten Amerikassa tai Euroopassa.
JussiHie
Former member
« Reply #16 on: 23.06.04, 11:26 »

Mutta tällä hetkellähän Eurowingin paketti on paras, koska se sisältää ATR 43-200/43-500/72-200/72-200F/72_200_72/72-500 mallit, kun taas Flight1 malli sisältää vain tietääkseni 72-500-mallin.
Kun mulla on huono kokoonpano, niin onkohan tuo framesyöpömpi kuin Eurowingin malli?
Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

« Reply #17 on: 23.06.04, 17:20 »

Kun mulla on huono kokoonpano, niin onkohan tuo framesyöpömpi kuin Eurowingin malli?

Minä en ole huomannut että Aerosoftin ATR olisi framesyöppö. Samoilla frameilla pyörii kuin FS:n vakiomallitkin.

Koneena siis AMD 2700+, 512MB, Radeon 9600XT jne..
jessewaa
Former member
« Reply #18 on: 23.06.04, 18:16 »

F1:n ATR on ainakin Suomalaisella maulla tehty: http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=7731&PN=1 siellä yhdessä kuvassa modelin tekijällä suuret visiot silmissään!  Tongue Grin Grin

-Jani E-
Renee Jaasson

Date Registered: 04.10.03

« Reply #19 on: 23.06.04, 22:06 »

Pakko kommentoida, Aerosoftin ATR käyttää Flight 1 Boeing 737 FMC:ta, joten joutuu valitsemaan aidon paneelin ja aidon ulkonäön väliltä. No, kohta mulla on sitten ne molemmat  Wink
Pages: [1] 2 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1