FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.11.19, 17:45

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderator: Jari Varje)
| | |-+  Ylihuomenna torstaina 24.6 uusi yösessio?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Ylihuomenna torstaina 24.6 uusi yösessio?  (Read 1505 times)
Finski
Former member
Ylihuomenna torstaina 24.6 uusi yösessio?
« on: 22.06.04, 17:31 »

Eli olisikos halukkaita mainittuna päivämääränä lentämään uuden yöharjoituksen alkaen samoihin aikoihin kuin viimeksi? Hyvin menneen yöharjoitusten päätteksi olisikin kiva lähteä viettämään juhannusta omille tahoillemme Smiley

Nyt on radiopuolikin kunnossa OPExin mainion ratkaisun myötä, joten häiriköitä ei pääse kanaville. Vain ja ainoastaan FSNSquadron.

Jos porukkaa tulisi, niin joku voisi väsätä dogfight tehtävän missä punaiset ja siniset lentävät toisiaan vastaan suorittaen kuitenkin muitakin tavotteita, kuin toisen tiputtaminen. Itse ajattelin jotain tyyliin: Vastustaja tietää mihin toinen puoli aikoo iskeä esim. maakohteeseen. Mutta, ei tiedä miltä kentältä toinen puoli operoi. Kenttiä olisi molemmin puolin rajoitettu määrä, joten saisi hiukan miettiä taktiikkaakin mitä reittiä pitkin vihollinen aikoo hyökätä ja järjestää torjunta sitä mukaa.

Miltäs kuulostaa?
Marski
Former member
Re:Ylihuomenna torstaina 24.6 uusi yösessio?
« Reply #1 on: 22.06.04, 17:38 »

Eli olisikos halukkaita mainittuna päivämääränä lentämään uuden yöharjoituksen alkaen samoihin aikoihin kuin viimeksi? Hyvin menneen yöharjoitusten päätteksi olisikin kiva lähteä viettämään juhannusta omille tahoillemme Smiley

Nyt on radiopuolikin kunnossa OPExin mainion ratkaisun myötä, joten häiriköitä ei pääse kanaville. Vain ja ainoastaan FSNSquadron.

Jos porukkaa tulisi, niin joku voisi väsätä dogfight tehtävän missä punaiset ja siniset lentävät toisiaan vastaan suorittaen kuitenkin muitakin tavotteita, kuin toisen tiputtaminen. Itse ajattelin jotain tyyliin: Vastustaja tietää mihin toinen puoli aikoo iskeä esim. maakohteeseen. Mutta, ei tiedä miltä kentältä toinen puoli operoi. Kenttiä olisi molemmin puolin rajoitettu määrä, joten saisi hiukan miettiä taktiikkaakin mitä reittiä pitkin vihollinen aikoo hyökätä ja järjestää torjunta sitä mukaa.

Miltäs kuulostaa?

Ei enään yötä, mielummin joku päiväcooppi. IMHO  Smiley
PsykoOps
Former member
« Reply #2 on: 22.06.04, 17:59 »

Joo ehkä se olis parempi treenata päivällä ja sitten vasta kun on guru mennä yö tehtäviä takomaan Smiley
Finski
Former member
« Reply #3 on: 22.06.04, 18:09 »

Joo ehkä se olis parempi treenata päivällä ja sitten vasta kun on guru mennä yö tehtäviä takomaan Smiley

No enhän itsekään ole guru vaikka yötehtävää ehdotanki yöaikaan. Tunnelma on se pääasia Cheesy Päivätehtäviä kerkeää tahkota kuitenkin aina riittämiin.
ApoN
Former member
« Reply #4 on: 22.06.04, 18:09 »

Mä en pääse torstaina...(kuntalaisia palvelemassa..)   Undecided
OPe
Former member
« Reply #5 on: 22.06.04, 19:32 »

Mulle passaa tämän hetken tiedoilla.
uggi
Former member
« Reply #6 on: 24.06.04, 10:29 »

Miltäs vaikuttaa, tuleeko sessioista mitään? Omasta puolestani voin kyllä melko varmasti lupautua mukaan.
Marski
Former member
« Reply #7 on: 24.06.04, 10:46 »

Mukana ollaan tällä näkymin, mutta illalla mielummin, huomisesta matkasta ei tule muuten mitään  Grin
PsykoOps
Former member
« Reply #8 on: 24.06.04, 11:28 »

Tuun messiin jos oon hereillä Smiley
Jari Varje
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #9 on: 24.06.04, 14:44 »

Jees, lomilla taas, ja illemmalla voisi jotain koittaakin. Ideoita?

Finski
Former member
« Reply #10 on: 24.06.04, 19:28 »

No onkos ketään halukkaita?
uggi
Former member
« Reply #11 on: 24.06.04, 19:58 »

hiljaiselta näyttää Huh
PsykoOps
Former member
« Reply #12 on: 24.06.04, 23:06 »

Joo olin hereillä, not  Sad
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1