*Offtopic* Operation Flashpoint

<< < (5/10) > >>

Finski:
Aihetta ylös sen verran, että ollaan parin kaverin kanssa suunniteltu hyökkää / puolusta -tehtäviä ja nyt tarvitsisi saada muutamia armeijan käyneitä (tai kohta sinne menossa olevia) kavereita mukaan.

Tavoite olisi väh. 10 kaveria, viisi puolelleen + AI ja idea olisi seuraava:

Molemmat joukkueet puolustavat leiriään ja hyökkäävät toisen leiriin vuorotellen. Kummallakin puolella pitäisi olla ainakin yksi mapin vääntäjä. Tämä siksi, että tällöin pystytään tekemään tehtävät niin, että hyökkäävä joukkue joutuu hieman tiedustelemaan maastoa, eikä tiedä puolustavan joukkueen leirin sijaintia suoraan.

Esimerkki: Jos minun joukkueeni puolustaa, niin joukkueestamme joku (vaikkapa minä) vääntää mapin ja merkkaa siihen hyökkäävälle joukkueelle alueen jolla tämä joukkueeni leiri sijaitsee. Tältä alueelta hyökkäävän joukkueen tulee siis etsiä leirimme.

Sillä ei ole tässä tapauksessa mitään väliä, vaikka minä tietäisinkin hyökkäävän joukkueen tukikohdan, koska tässä tehtävässä joukkueeni ainoastaan puolustaisi.

Ympäristöön ripoteltaisiin kalustoa (puoliksi hajonneita tankkeja etc) ja varusteita, mutta ainoastaan leiriin laitettaisin korkeintaan miehistönkuljetusvaunuja. Ja tässä vaiheessa jo tiedoksi, ettei varmasti kannata yrittää M113:lla rymistellä suoraan baseen
Mukana on varmuudella joitain ko. maataistelusimun veteraaneja ja kuolo kohtaa rynnimisellä varmasti

Pyritään siis tekemään toiminnasta mahdollisimman "inttimäistä".

Tilasin eilen itselleni sekä kaverilleni OFP: Game of the year edition -paketin hintaan 14euroa. Siinä tulee kaikki lisä-osatkin mukana. Tarkoitus on käyttää Finnish Defence Forces -modia, ainakin joissain tehtävissä.

Nyt halukkaat ilmoittautukaa, joko tähän threadiin tai privalla. Kertokaa myös mikäli halua löytyy vääntää mappia.

Molemmille puolille tarvitaan myös leaderit, joten jos halua löytyy niin kertokaa sekin.

Loki:
Olen valmiina kuin varusmies! Mulla on kans toi GOTY-edition ja fdf-modi. En vain ole verkossa pelannut kyseistä peliä, yksinäni senkin edestä.

motojuzzi:
Nyt en kyllä enää rupea tuota tähän väliin hommaamaan, pääsen kohta leikkimään maasotaa ihan kyllästymiseen asti..  

jvarje:
Kyllähän tuotakin voisi koittaa, sama paketti löytyy. Karttojen tekoa en tosin ole kokeillut.

Finski:

Kyllähän tuotakin voisi koittaa, sama paketti löytyy. Karttojen tekoa en tosin ole kokeillut.

Varmuuden vuoksi priva-foorumille laitoin ohjeita map-editorin käytöstä.

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=61;action=display;threadid=39741;start=0#lastPost

EDIT: Jussi tulet vielä intin jälkeen fiilistelemään flashpointin parissa

Navigation

Up one level

Next page

Previous page