EFHK:n edistyminen ?

(1/45) > >>

Oranki:
Kuinkas tuo EFHK-projekti tällä hetkellä pyörii ??

Onkos uusia kuvankaappauksia uudistuksista, kun tuntuu että nuo FISD:n sivut päivittyvät kerran kuussa ?

Voiko seuraavan päivityksen julkistusajankohtaa arvioida kuukauden tarkkuudella ??

T. Kutvis

FIN1979:
freewaressa yleensä kestää niin kauan kun tekijät päättävät että kone/maisema/paneeli ym. on valmis julkaistavaksi...

Sitähän on nähty mitä seuraa jos freeware julkaisijat antavat jonkun julkaisu päivämäärän. Sitten jos sitä ei silloin tulekaan niin jengi hyppii silmille ja aika useasti on freeware julkaisija pistänyt pillit pussiin Ainakin mitä olen vuosien varrella huomannut moni hyvä lisäosa on jäänyt julkaisematta liiallisen whinetyksen takia   (esim. Project Airbus, CSi ym. ym.)

Tosin olisihan se kiva tietää mitä tuolle EFHK maisemalle kuuluu. Ilmeisesti jotain oltiin tekemässä että ruudunpäivitys paranisi tuossa maisemassa

Jani

Oranki:
Juu olen aivan samaa mieltä että tehkää sitä nyt niin kunnonlla kun osaatte ja ilman mitään kiirettä........
Ajattelin tosiaan vaan kysyä että mitä tuolle projektille kuuluu kun lentelen innokkaasti Hesan seudulla  

Welmu:
Olen Janin kanssa periaatteessa samaa mieltä, mutta minusta freeware-projektissakin olisi fiksua pitää maiseman käyttäjät jollain tavalla tietoisina, jatketaanko projektia ylipäänsä vai ei ja kuinka kauan suunnilleen menee uuden version julkaisemiseen. Jos projektia ei jostain syystä pystytä jatkamaan, hyssyttelyä paljon fiksumpaa olisi suoraan kertoa, ettei seuraavaa versiota enää tule.

EFHK:n edellisen version julkaisusta on nyt puolisentoista vuotta ja minuakin kiinnostaisi tietää, jatketaanko tuon tekemistä vielä vai ei. EFHK ja muut FISD:in maisemat ovat huippuluokkaa ja hyvää kannattaa vähän odottaakin, mutta jossain ne rajatkin kulkevat.

Painotan vielä, etten siis todellakaan arvostele FISD:in tuotoksia tai tekijöitä vaan ainoastaan tästä kyseisestä projektista tiedottamista.  

- Ville -

laukkanenmarko:

EFHK:n edellisen version julkaisusta on nyt puolisentoista vuotta ja minuakin kiinnostaisi tietää, jatketaanko tuon tekemistä vielä vai ei.
EFHK on kokoajan työn alla, mutta toiminta on hidasta, koska Jari Varje on tällä hetkellä intissä ja FISD:llä on paljon muitakin projekteja...

Navigation

Up one level

Next page