EFHK:n edistyminen ?

<< < (34/41) > >>

bemari:
Quote from: Kimmo Kyle on 19.10.07, 17:31

Lisää rakennuksia kuullostaa turhankin jännittävältä kun Level-D:n ohjaamosta 2,5GHz / 1GB / X850 XT -kokoonpanollakin pyörii heikosti 

Eihän sitä pätsiä ole kai pakko ladata?

Mukavaahan se olisi, jos päivitystä tulisi. Ja FSX yhteensopivuus olisi kovasana, kun defu EFHK on vähän sinne päin ja suht. raskaskin.

AY5:
Mistä löytäisi AFCADin EFHK:lle, jossa hevit sun muut schengen-maiden ulkopuolelle menevät koneet olisivat siellä missä pitääkin ja koneet rullaisivat siellä missä pitää eikä nurmikoilla niinkuin nyt? Käytössä on myös tuo Jarin päivitys.

Juhowee:
Quote from: Aki Salmela on 19.10.07, 19:18

Mistä löytäisi AFCADin EFHK:lle, jossa hevit sun muut schengen-maiden ulkopuolelle menevät koneet olisivat siellä missä pitääkin ja koneet rullaisivat siellä missä pitää eikä nurmikoilla niinkuin nyt? Käytössä on myös tuo Jarin päivitys.

Tätä minäkin olen etsiskellyt ja kysellyt monista paikoista, mutta en ole kunnollista vastausta saanut  Semmoisen kokemuksen olen saanut, että ladattuja cadeja pitää itse muokata suht. paljon että ne olisivat mahd. realistisia.

mk04:
Quote from: Aki Salmela on 19.10.07, 19:18

Ennen päivitystä, Joel Ypyä ja minä teimme AFCAD:in Helsinki-Vantaalle. Se on tosin tehty vuoden vahojen tietojen pohjalle, joten esim Estonian Airlines ja Clickair puuttuvat siitä.  Löytyy FSnordicin tiedostokirjastosta nimellä  AFCAD2 file for FISD's EFHK 

Oliver M.:
Ohhoh on jo näköjään kuukausi vierähtänyt viimeisestä viestistä/tiedosta projektin edistymisestä. Sopinee kysä onkos hommat edennyt mihinkään suuntaan?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page