EFHK:n edistyminen ?
saludo:
Tervehdys.
Tämä koskee enemmän kyllä pienoismallien maailmaa, mutta kysytään täällä kuitenkin.
Elikäs, mielessä olisi tehdä 2-3 portin diorama ja mieluiten EFHK:lta. Ongelma on vaan siinä, kun ei tahdo löytyä mittoja mihinkään.
Jos vaan jollain olisi mittoja tiedossa.
Seuraavaa siis pyytäisin:
Speksit porteille(matkustajasilloille) 27-31
Terminaali 2 pituus/korkeus/leveys, koko rakennus tai em. porttien kohdilta.
Nämä tiedot jos joltain löytyy, olisin todella kiitollinen jos voisit lähettää minulle sähköpostiini. niko.salo@gmail.com
Welmu:
Kyselläänpäs taas vähän tästä aiheesta.
Onko kukaan tekijöistä ehtinyt testata EFHK:ta FSX:ssä?
Tässä tämän hetkinen tulos, kun kokeilin tuota. Asennettuna FSX+SP1+Acceleration.
Olen lisäksi poistanut EFHK:n fotopohjat käytöstä ja tilalla on foto-Vantaan tekstuurit.
[ Attachment not found - or removed ]
Tekstuurien välkkyminen on poistunut SP1:n myötä kokonaan. Pahimmat ongelmat ovat nyt
kiitoteitten oleminen "montussa" (niiden korkeus näyttäisi olevan keturallaan) ja se että
rullausteitten ja platan tekstuurit käyttäytyvät kuvassa näkyvällä tavalla. Toisin sanoen, kun olen
riittävän korkealla, ne näkyvät ja toimivat hyvin, mutta sitten kun tulen alemmas, ne yhdessä
vaiheessa katoavat pikku hiljaa näkyvistä, ikään kuin vetäytyvät pois.
Onko mitään käsitystä siitä, mistä nämä mainitut asiat johtuvat ja minkä tason remonttia niiden korjaus vaatisi?
Pahoittelen, jos tästä on ollut aiemmin puhetta, mutten jaksanut kahlata koko ketjua läpi...
- Ville -
Tatu:
Quote from: Ville Elomaa on 03.02.08, 15:58
Kyselläänpäs taas vähän tästä aiheesta.
Onko mitään käsitystä siitä, mistä nämä mainitut asiat johtuvat ja minkä tason remonttia niiden korjaus vaatisi?
Pahoittelen, jos tästä on ollut aiemmin puhetta, mutten jaksanut kahlata koko ketjua läpi...
FS2002 koodi ei ole yhteensopivaa FSX:ssä. Remontti vaatii uuden pohjan tekoa FSX tyyliin (default maiseman tyyliin tai photopohjalla). FSX maapallo on pallo eikä litteä lätty kuten aikaisemmissa simuissa, pienet korkeuserot voivat johtua siitäkin.
Kerosiini:
Aattelin tähän ilmoittaa, ainakaan itse en pysty lataamaan tiedostokirjastosta tätä tämänhetkistä FS2004 tuotosta EFHK:sta, joka tuolla on. Ilmoittaa muistaakseni palvelimeen ei saa yhteyttä tjsp. ajattelin vain ilmoittaa näille kirjastotädeille, jos voisivat korjata kun haluaisin EFHK:n niin pääsisi lentelemään hienossa maisemassa.
Jukkis:
Mielestäni tuo FSX:n default EFHK on sen verran hyvä, etten ymmärrä miksi sen päälle pitäisi heittää FS2004:ään tehty framekilleri? Kannattaisi ennemmin ehkä rakennella ne portit vaan paikoilleen ja jättää default pohja sellaiseksi kuin se on. Mulle ainakin kelpaa tuo default kyllä jo ihan sellaisenaan, sen verran tuota mielikuvitusta kuitenkin on.
- Kuka hitto nyt jäisi EFHK:lle jotain kiitotiemaalauksia tms. ihastelemaan kun voi lennellä huitsin nevadaan. -
Navigation