EFHK:n edistyminen ?

<< < (5/45) > >>

Anjovis:
Siis WAU ! Todella upeaa työtä.
Sellainen kysymys, että tiedättekö jo, onko framet korkeammalla, kuin edellisessä versiossa? Jos on niin kuinka paljon parannusta (arviolta) on odotettavissa edelliseen?

kuusmi3:

Sellainen kysymys, että tiedättekö jo, onko framet korkeammalla, kuin edellisessä versiossa? Jos on niin kuinka paljon parannusta (arviolta) on odotettavissa edelliseen?

Tällä hetkelle tuo kuvissa näkyvä versio ei vie käytännössä ollenkaan frameja. Kun objekteja lisätään, se luonnollisesti laskee ruudunpäivitysnopeutta jonkin verran, mutta hyvin luultavasti päivitysnopeus pysyy hyvänä.

juuuso:
Nyt näyttää hyvältä. Odotelenkin jo malttamattomana

kummis:
Tuo uusi EFHK näyttää erinomaiselta! Hienoa työtä.

Saisin minäkin vihdoin default- EFHK:n (lisätty 3. kiitorata) tilalle kunnon Helsinki-Vantaan, mikäli kaksi asiaa toteutuvat tuossa uudessa:

1. Frameraten pitää säilyä hyvänä (kuten tekijät jo antoivat ymmärtääkin). Voisi olla vaihtoehtoasennus, jossa jätetään jotain pois, jos framet laskevat liikaa.

2. Toivoisin kovasti, että jos EFHK:hon tulee ympärille maastoa jonkinlaisena photopohjana tai muuten tehtynä, niin kaikki tiet yhtyisivät aivan tarkasti Finnterrainin teihin. Tämä on minusta tärkeää maiseman realistisuuden takia ja senkin takia, että olen itse tehnyt FISDILLE erittäin paljon Finnterrainiin maastomallinnusta eri puolilta Suomea, täältä etelästä mm. Helsingin, Espoon ja osan Vantaata mukaan lukien EFHK:n ympäristö Keravalle saakka.

Laittakaa uuteen EFHK:hon mahdollisuus poistaa mahdollinen photopohja, elleivät sen tiet osu tarkkaan Finnterrainin teihin. Malmin kentän sceneryssä on juuri näin, minulla on poistettuna tiedosto efhf_tex.bgl, jolloin Finnterrainin teit menevät aivan oikein Malmin kentän ympäristösssä.

yES

JussiHie:
Siis noi kaikki autot liikkuu tossa niinkuin siinä Bremenin sceneryssä? Kuulostaa ja näyttää helkkarin hyvälle. Liikkuuko toi limusiinikin muuten bisnesjetin ovelle?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page