EFHK:n edistyminen ?

<< < (13/45) > >>

arttula:
HEI !!!

Meidän auto !!! Kiitos ! Tuo Mikaelin ensimmäinen kuva on aivan upea ! Luulin ensin, että joku oli käynyt ottamassa kuvan kentältä IRL

Arttu

kummis:
Mites on se framerate- ystävällisyys uuden EFHK:n kanssa? Huonon ruudunpäivityksen takia en käytä nykyistä, muuten erinomaisen hienoa EFHK:ta.

Toinen toive: Tehkää Finnterrain- yhteensopiva heti laakista!

Kiitos etukäteen.

yES

bamce:
Kaippa se viime versioon tekemäni sininen rakennus SASin edessä häviää - sehän on poistettu irl jo aikoja sitten ja varmaan tuo plattakin taitaa olla varustettu uusilla merkinnöillä sillä alueella?

Bamce

Snoopy:
Quote

Mites on se framerate- ystävällisyys uuden EFHK:n kanssa? Huonon ruudunpäivityksen takia en käytä nykyistä, muuten erinomaisen hienoa EFHK:ta.

Toinen toive: Tehkää Finnterrain- yhteensopiva heti laakista!

Kiitos etukäteen.

yES


Vanhan EFHK sceneryn hitaus johtuu pitkälti itse sceneryn valoista (+tolpista), jotka vievät todella paljon tehoja johtuen vanhanaikaisesta koodista. Mikael on tehnyt uudelleen kaikki sceneryn valot, ja framet ovat huomattavasti paremmat kuin vanhassa versiossa. Myös rakennuksien tekstureita muokataan FPS-ystävällisemmiksi, joten vaikka rakennuksia on enemmän kuin alpha -versiossa, niin scenery pyörii sulavammin.

Ymmärtääkseni Mikaelin tekemä uusi pohja on Finnterrain -yhteensopiva.

kummis:
Quote

Vanhan EFHK sceneryn hitaus johtuu pitkälti itse sceneryn valoista (+tolpista), jotka vievät todella paljon tehoja johtuen vanhanaikaisesta koodista. Mikael on tehnyt uudelleen kaikki sceneryn valot, ja framet ovat huomattavasti paremmat kuin vanhassa versiossa. Myös rakennuksien tekstureita muokataan FPS-ystävällisemmiksi, joten vaikka rakennuksia on enemmän kuin alpha -versiossa, niin scenery pyörii sulavammin.

Ymmärtääkseni Mikaelin tekemä uusi pohja on Finnterrain -yhteensopiva.

Kuulostaa hyvältä.

yES

Navigation

Up one level

Next page

Previous page