FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.10.19, 11:19

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Lento AY2233 & FSD:n EFHK
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Lento AY2233 & FSD:n EFHK  (Read 528 times)
Modiale
Former member
Lento AY2233 & FSD:n EFHK
« on: 10.07.04, 14:38 »

Moi,

Tänään päätin lentää VF:n lentolistan mukaisesti lennon AY2233 Riminiin Teron & Sebastianin hienolla B752 mallennuksella, kuten normaalia. Lentoonlähtö tapahtui poikkeuksellisesti kiitoradalta 04L reittiä ZS --> WY holding point. Kaikki meni hyvin, kunnes pääsin kuvan osoittamaan kohtaan (punainen ympyrä). Kyseisessä kohdassa koneen etupyörä meni sisään, ja koitin samaa kohtaa kaksi kertaa samalla kohtalolla. T. Pienimäki oli Tampereen tutkassa ja toisella yrittämällä ennen minua lähti FIN885 (J. Duncker) kohti Dublinia MD-80:llä eikä mitään ongelmaa...en tiedä käyttääkö FSD:n EFHK-sceneryä. Aikaisemmin en ole lähtenyt 04L:ltä, niin kauan kun olen käyttänyt FSD:n sceneryä eli melko pitkän aikaa Smiley Onko mahdollisesti bugi, koska aikaisemmin samantapaista ei ole kohdallani sattunut?

[ Attachment removed / expired ]
Flyer
Former member
Re:Lento AY2233 & FSD:n EFHK
« Reply #1 on: 10.07.04, 14:41 »

Jeps, tuossa kohdassa on perunapeltoa.
J.H
Former member
Re:Lento AY2233 & FSD:n EFHK
« Reply #2 on: 11.07.04, 15:40 »

Ja tätä ongelmaa ei saada pois millään? Mulla on käynyt monia kertoja samalla tavalla. Erittäin ärsyttävää.  Angry
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1