FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.11.19, 19:32

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  hmmm...Ariane 737..
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: hmmm...Ariane 737..  (Read 416 times)
alex
Former member
hmmm...Ariane 737..
« on: 21.07.04, 15:39 »

En tiedä itse oikeastaan mistä tämä Ariane vs Avsim ?! sota on lähtösin..(joku saa selventää jos haluaa)

Mutta näin huvin vuoksi, onko kellään mitään tietoa tuosta uudesta 737 sarjasta...Esim verrattuna PMDG:n 737 sarjalaisiin. Selailin tietoja mutta jokseenkin epäselviltä tuntuvat nuo sivut.
Sami Puro
Administrator

Date Registered: 03.07.01

Re:hmmm...Ariane 737..
« Reply #1 on: 21.07.04, 15:49 »

Arianea pyörittää henkilö nimeltä Peter Tishma, joka on aiheuttanut aiemmin aikamoista härdelliä simupiireissä. Hänen ex-firma PapaTango väitti mm.omistavansa kaikkien oneworld-yhtiöiden oikeudet simukoneisiin yms.

Muut täydentää.  Smiley

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
FIN1979
Former member
« Reply #2 on: 21.07.04, 16:21 »

haku www.google.com "Peter Tishma" hakusanalla selventää asioita paljon Wink

Tuota Arianen 737NG mallia on myös haukuttu kalliiksi ym. myöskin Arianen Asiakaspalvelu ei ole kuulemma mitään kummoista ja jos sieltä jotain kysyy niin vastaukset ovat tylyjä ainakin mitä olen avsimistä lukenut.

Itselläni on PMDG:n 737NG sarja ja olen ollut siihen todella tyytyväinen. Itse en ainakaan rahojani tuohon Arianen tuotteeseen laittaisi. PMDG:ltä saa myös paljon parempaa asiakas tukea Smiley

Jani
« Last Edit: 21.07.04, 16:22 by Jani Salo »
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #3 on: 22.07.04, 07:35 »

Juu, ja eikös Arianen systeemissä sitten tulevat päivityksetkin maksa erikseen jne? Avsimin threadeja kun lukee, niin siellä jossakin oli hintavertailuja ja jotta pääset lentämään Arianen vekotinta, hintaa kertyy yli 90 dollaria ja tuohon sitten mahdolliset tulevaisuuden päivitykset maksuineen päälle...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1