FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.11.19, 09:07

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Koneet
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Koneet  (Read 476 times)
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

Koneet
« on: 22.07.04, 10:28 »

nyt yritän lisätä uusia koneita simuun ja teen niinkuin ohjeissa sanotaan...puran ensin työpöydälle sen tiedoston ja siirrän koneen kansion aircraft kansioon mutta se ei ole simussa siellä listassa... Embarrassed teenkö jotain väärin? kiitos jo etukäteen
Toni13
Former member
Re:Koneet
« Reply #1 on: 22.07.04, 10:34 »

Johannes Kaikkonen

Date Registered: 08.03.03

« Reply #2 on: 22.07.04, 10:37 »

nyt yritän lisätä uusia koneita simuun ja teen niinkuin ohjeissa sanotaan...puran ensin työpöydälle sen tiedoston ja siirrän koneen kansion aircraft kansioon mutta se ei ole simussa siellä listassa... Embarrassed teenkö jotain väärin? kiitos jo etukäteen

Tarkista, ettei se koneen kansio ole jossain alikansiossa siinä työpöydällä olevassa kansiossa.

Tarkoitan tätä:

...\Työpöytä\aaaa\bbbb\SGA MD-80

Tuostahan siirretään VAIN tuo "SGA MD-80"-kansio.

Niin ja muuten tuolla FSNordicin Tutorials-osastossa on myös varsin hyvät ohjeet koneiden asentamisesta.

EDIT: AAARRRRHHHHH!!!!!!!!!!!!! Taas myöhässä......
« Last Edit: 22.07.04, 10:38 by Johannes Kaikkonen »

Esa
Former member
« Reply #3 on: 22.07.04, 12:30 »

Niin ja eihän kyseessä ole joku AI-käyttöön tarkoitettu kone, jonka ei kuulukaan näkyä listassa?
Petri Koivisto

« Reply #4 on: 22.07.04, 22:38 »

Niin ja eihän kyseessä ole joku AI-käyttöön tarkoitettu kone, jonka ei kuulukaan näkyä listassa?
ei mikään AI kone...
Petri Koivisto

« Reply #5 on: 22.07.04, 22:40 »

noiden ohjeiden mukaan mä sen asensinkin... se kone ei pitänyt kuin purkaa aircraft kansioon....mutta mä purin sen työpöydälle ja siihen tuli sen koneen kansio ja siitä siirsin aircraft kansioon... kai pitäisi toimia noinkin... Huh
Petri Koivisto

« Reply #6 on: 22.07.04, 22:43 »

noiden ohjeiden mukaan mä sen asensinkin... se kone ei pitänyt kuin purkaa aircraft kansioon....mutta mä purin sen työpöydälle ja siihen tuli sen koneen kansio ja siitä siirsin aircraft kansioon... kai pitäisi toimia noinkin... Huh
btw kaveri teki saman ja sillä toimii... Grin outoa... Roll Eyes
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1