"014-4585299"

(1/11) > >>

sami:
Lieneekö muillekin tullut viime aikoina puheluita numerosta "014-4585299"?

Minulle numerosta soitettiin eilen, mutta toisessa päässä ei tuntunut olevan ketään. En soittanut takaisin, niin kuin useammat tekisi, vaan ajattelin vilkaista kenelle numero kuuluu. Numerohaku ei tuntenut, mutta Google tunsi:

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=27433
http://www.google.fi/search?q=0144585299

Jotain hämärää liittyen 020202-numeropalveluun ilmeisesti. Lähetin jo heille palautetta asiasta, mutta vastaus oli tyyliin "ei ole meidän liittymä vaan kuuluu Songille ja lisäksi kyseisen dvdplaza.fi-sivusto ei liity mitenkään meihin, joten ei kiinnosta".

Nuo puhelinluettelotilojen myyntiyritykset ovat jo sen muotoista huijausta (nimimerkillä olen aiemmin duunissa ollessani ko.myyjien toimintatapojen kanssa taistellut), että kehoitan kyllä ihmisiä olemaan laittamatta tuonne yhtään mitään maksullisia tietoja (ja kaikki nämä kyselysoitot että "päivitetäänpäs sinun tiedot tänne luetteloon" ovat niitä maksullisia palveluita, ja se maksullisuus tulee ilmi vasta viime minuuteilla puhelussa...). Ja lisäksi jos tuosta numerosta soitellaan niin parempi jättää vastaamatta ja laittaa palautetta Songille/020202:lle..

Finski:
Eikös tuo ole Jyväskylän suunta?

Itse kysyn aina numerpota 118:sta ja hyvin on pelannu.

kille:
Tänä aamuna tuli puhelu, juuri tästä numerosta. Kerran jätin vastaamatta, tokalla vastasin:

- Haloo.
- Oliko Kimmo puhelimessa?
- On kyllä.
- Joo elikkä tässä päivitämme Fonectan puhelinluetteloa ja saako oman kännykkänumeronne laittaa tähän näkyviin?
- No jos sen noin sanot niin laita vaan.
- Selvä tämä on tällä selvä sitten ja tästä tosiaan tulee 12,50 painokuluina..
- Just, unohda koko juttu, näkemiin.
- No selvä ja kiitos ajastanne ja hyvää päiv.. (click)

Että sellasta. Mikäs se olikaan se paikka mistä niitä täyskieltoja sai tilata...  

sami:
Pistäpä palautetta tuonne Fonectaan. Saa nähdä kuinka kauan vielä "kieltävät osallisuutensa".

laukkanenmarko:
Nyt kun Kimmo mainitsi tuosta puhelinluettelo hommelista, niin muistin että olen itsekkin saanut samaa asiaa koskevan puhelun, sanoin vaan heti alkuun, että ei tarvitse laittaa sitä numeroa sinne...

Navigation

Up one level

Next page