"014-4585299"
ceeZ:
Quote from: Tero Yli-Somero on 19.09.06, 19:41
Minkä takia tarvii tuo firman nimi "sensuroida" ? Meinaatko että lähettävät mafian kylään jos se on näkyvissä
Siis en sensuroi tuota vaan siitä ei saa selvää....
-Oskari-
Edit: Siitä ei saa selvää, mitä se siinä äänitteessää sanoo.
TarppiVertainen:
Jotenkin muistin tuon numeron ulkoa, enkä jaksanut tänään aamulla siihen vastata
Herättelevät ihmisiä ennen ylösnousua
TOC:
Quote from: andretti on 02.08.04, 20:50
tuota puhelinhommaa vähän sivuaa tuo mun kuulema juttu. nimittäin oliskos ollut ruottinmaalla sellainen meininki käynnissä että kännykkääsi soitetaan. annetaan soida kerran kaksi ja sitten suljetaan. no kun kerta numero näkyy niin monet soittaa takaisin ja seuraavassa laskussa näkyy ylläri. numero onkin maksullinen - eikä edes kovin halpa sellainen. kävi eräälle tutulle toi homma mut en sitten tiedä jos se on jo vanhaa kauraa ja kuultu juttu täälläpäin mut jos tollainen puhelinterrori lisääntyy niin [ Attachment removed / expired ]
Nyt on alkanut tää peli uudelleen.
Soitto takaisin n.9€ minuutti.Saat kuunnella kylläkin musiikkia odotellessa.
Että soitto on tullut ulkomailta ei näy.
Eikä auta valitella jälkikäteen.
Qantas:
Mulle tuli kerran (n puol vuotta sitten??) Puhelu, johon yritin soittaa takaisin Siellä sanottiin, että: Olet soittanut (jonkun) Oy:n asiakaspalveluun, ilmeisesti meillä ei ole ketään töissä ?? (SOitin keskellä kirkasta maanantaipäivää) Soitin sinne vielä muutamankin kerran, aina sama virsi..
Alex
JiiHoo:
Joo, älkää vaan ottako ilmaista numeroa Fonectan luetteloon. Se maksaa tuon ~20€ per annum ja arvaatkaa muistaako sitä katkaista koskaan...
Ja jos lehtimyyjä soittaa, niin sanokaa että ootte sokeita. Niin mä oon tenyt jo monta vuotta, eikä ne enää juurikaan rimpuuttele.
Navigation