"014-4585299"
Joona:
Quote from: Juha-Matti Hakala on 15.11.08, 18:55
Joo, älkää vaan ottako ilmaista numeroa Fonectan luetteloon. Se maksaa tuon ~20€ per annum ja arvaatkaa muistaako sitä katkaista koskaan...
En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat jakaa puhelinnumeroaan ja osoitettaan muille.
JiiHoo:
Semmoinen tuntuu hyvältä idealta, kun myy tavaraa toisille...
TOC:
Quote from: Joona Vaisanen on 15.11.08, 18:57
En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat jakaa puhelinnumeroaan ja osoitettaan muille.
Mulla on salainen kotinumero,silti tulee paljon soittoja näiltä myyjiltä jne
Kysyin kerran,vastaus oli etteivät tiedä mihin numeroon soittavat,soitavat umpimähkään.
renaulttI:
Mutsi aina valittaa kun sitä jaaritusta ei saa loppumaan vaikka kuinka inttäisi vastaan. Ratkaisu on se ettei saa olla liian kohtelias, jos ei halua puolta päivää väitellä.
Mulle soitti yhtenä päivänä joku tuntemattomasta numerosta, yleensä en niihin edes vastaa, mutta tälläkertaa kuitenkin vastasin:
minä: Haloo
kauppias: Päivää, onko matias puhelimessa?
minä: juujuu
kauppias: Meillä olisi täällä sanoma magazinessä semmoinen kamppanja...(jotain lätinää mistä en saanu siinä välitunnin hälinässä mitään selvää)... onko Aku Ankka tuttu tuote? Nyt olisi täydellinen tilaisuus tilata samalla kertaa...
minä: Joo, mutta arvaa kiinnostaako mua? (tuli kiire tunnille)
kauppias: (hiljaisuu) ...Ahaa, no mutta hyvää päivänjatkoa
minä: No hyvää päivänjatkoa vaan, äläkä ärsytä liikaa ihmisiä... tuut-tuut-tuut
Tai sitten tekee niin kuin yksi kaveri kerran. "Joo oikeestaan kiinnostaa aika paljonkin, kerrotko vielä oikein seikkaperäisesti siitä lehden sisällöstä ja niistä tilaus ehdoista?" Sitten alkoi tulla tarinaa ja kaveri pisti puhelimen pöydälle. Noin viiden minuutin päästä hän sitten nosti puhelimen. "Ootko sä vielä siellä?" Ei ollut.
Arto:
Mulle soitti viikolla Divaani lehden puhelin myyjä, Kaunis naisääni kysyi kanssa että onko tuote tuttu ja blaa blaa... kuuntelin sujuvasti kunnes tyttö lopetti puheensa vetäisin aivan sairaan perverssillä äänellä "MITÄ SINULLA ON PÄÄLLÄSI?". "anteeksi mitä" kysyi tyttö? toistin "MITÄ SINULLA ON PÄÄLLÄSI?"....Hetken hiljaisuus, räps tyttö laski luurin.
Olen tehnyt muuten aiemminkin saman kipparilehden myyjälle, tuntuu toimivan aina:)
Navigation