Ostetaan payware ATR:ain FS2K4:ään

(1/1)

Athlonisti:
Saa olla kumpi hyvänsä (72/42).

mmniemi:
Odota pari viikkoa ja osta Flight1:n ATR 72-500, kun se ilmestyy. Voin luvata, että on ehdottomasti paras ATR tähän mennessä...

FIN1979:
Quote from: Mikko Maliniemi on 04.08.04, 12:29

Odota pari viikkoa ja osta Flight1:n ATR 72-500, kun se ilmestyy. Voin luvata, että on ehdottomasti paras ATR tähän mennessä...

... kun Maliniemi on sitä väsäillyt viikonloput   Pitänee jo varata rahat tuohon uuteen Atikkaan.

Paljonkos suunnilleen tuo tullee maksamaan ?

Jani

mmniemi:
Quote from: Jani Salo on 04.08.04, 15:21

... kun Maliniemi on sitä väsäillyt viikonloput   Pitänee jo varata rahat tuohon uuteen Atikkaan.

Paljonkos suunnilleen tuo tullee maksamaan ?

Jani

Minä olen oman osani väsännyt jo aikaa sitten, mitä nyt sitten jotain pikku viilauksia olen tylsyyteeni väsännyt... Hinta tulee olemaan halpa siihen tasoon, mitä tuo paketti sisältää. Siis paljon kilpailevien firmojen vastaavia tuotteita edullisempi...

svirkkul:
Quote from: Mikko Maliniemi on 04.08.04, 16:16

Minä olen oman osani väsännyt jo aikaa sitten, mitä nyt sitten jotain pikku viilauksia olen tylsyyteeni väsännyt... Hinta tulee olemaan halpa siihen tasoon, mitä tuo paketti sisältää. Siis paljon kilpailevien firmojen vastaavia tuotteita edullisempi...

Offtopicina täytyy kysyä että paljonkos tulee provikkaa per myyty peli vai onko "peli palkka"?  

Navigation

Up one level