FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.10.19, 09:14

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Virtual Finnair (Moderators: Sami Puro, Mika Mononen)
| | |-+  MD-80:n paneeli
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: MD-80:n paneeli  (Read 864 times)
juhasaastamoinen
Former member
MD-80:n paneeli
« on: 05.08.04, 09:36 »

Moi taas!  Smiley

Tuota, onko kenelläkään kokemusta tuosta Samuli Sutisen MD:n paneelista, kun se näkyy olevan "itseasentuva"paketti. Minä olen koettanut asentaa sitä koneelle, mutta kun en ole löytänyt oikeaa paikkaa minne se tulisi asentaa. Olen kokeillut laittaa sen suoraan simun päähakemistoon, ei auta, suoraan tuon MD-80:n kansion Panel-kansioon, eikä auta.

Niin, jos jollakulla on kokemusta kyseisestä paneelista, kertoisitko senkin, että kannattaako koko juttua edes viritellä koneelle  Grin'

Kiitti!

Junnu
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

Re:MD-80:n paneeli
« Reply #1 on: 05.08.04, 10:12 »

Siis niinku.. Oletko vain yrittänyt laittaa sitä paneelikansiota vain suoraan sinne päähakemistoon. Se setup, vain purkaa ne johonkin haluamaasi kansioon. Lueppas tämä, sitten kun olet sen paneelin purkanut: http://www.fsnordic.net/article/article_view.php?ID=48

Ja kun kerran perämies olet VF:ssä, niin mikset käytä sitä valmiiksi annettua paneelia. Eli sitä valmista pakettia, jonka löydät lentäjienalueelta
« Last Edit: 05.08.04, 10:16 by Aleksi Palojärvi »
Sami Puro
Moderator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #2 on: 05.08.04, 11:42 »

Tee vaikka niin että asenna se paneeli c:\temp-hakemistoon ja käsin kopioi tiedostot paikoilleen jos ei muuten osu.

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
juhasaastamoinen
Former member
« Reply #3 on: 06.08.04, 08:11 »

Joo, kiitti vaan, mutta minä yritin laitella niitä käsin paikalleen, ja tulosta ei ainakaan hyvällä menestyksellä tullut...  Roll Eyes Joten antaa sen siis olla....  Smiley
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1