Seuraavan lentäjähaun ajankohta? (= on tiedossa)

<< < (5/28) > >>

Anaconda:
Joo no ei kai sille sitte mitää voi  

Pe7e:

Aina täytyy muistaa että pojat tekee tätä vapaa-aikana ja vapaaehtoisesti. 20 äijän lentäjäkoulutus syö varmasti aika tehokkaasti vapaa-ajan.

Se on kyllä varmasti totta!
mutta miten sen voi selittää että sinne on päässyt uusia koulutukseen vaikka mitään hakuja ei ole ollut??

svirkkul:

...mutta miten sen voi selittää että sinne on päässyt uusia koulutukseen vaikka mitään hakuja ei ole ollut??

Siihen minä en ole oikea henkilö vastaamaan enkä haluakaan, koska olen pelkkä lentäjä mutta ihan omasta mielenkiinnosta haluaisin kuulla perustelut. (huomioi että viime haussa koulutukseen hyväksytyt sijoitettiin eri osastoihin)

Vinkiksi hakuun: käy aamuin ja illoin katsomassa sivut ja lue muutenkin foorumista kaiman ja kumppaneiden keskusteluja rivien välistä koska yleensä ennen hakua on merkkejä ilmassa.

sami:

mutta miten sen voi selittää että sinne on päässyt uusia koulutukseen vaikka mitään hakuja ei ole ollut??

Miten niin...?  Ei ole.

Pe7e:

Vinkiksi hakuun: käy aamuin ja illoin katsomassa sivut ja lue muutenkin foorumista kaiman ja kumppaneiden keskusteluja rivien välistä koska yleensä ennen hakua on merkkejä ilmassa.

Totta kai täytyy bongailla jos pääsis mukaan!  

Puron Samille: Niin en mä oo ainakaan viime kesän jälkeen huomannut ainuttakaan hakua..ja jos ne kestää max. 4kk niin..
Nojoo antaa olla! Kyllähän hyvää kannattaa aina odottaa!  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page