EFXX - Onko joku tekemässä? FISD?

<< < (5/17) > >>

Mara:

Jos on hyvät kuvat, mistä kentän rakenne selviää ja tekstuurit voi napata niin saattaisin tuollaista jopa ruveta mallintamaan. Mitä osia MIK:issä on tehty? Lähinnä nuo 3D-mallit ovat sellaista kauraa jota voisin väsätä. AFCAD:it tms. jätän mielelläni niistä jotain ymmärtäville.

Minä voisin vaikka noita kuvia käydä ottamassa Vesikseltä kun sinne varmaan viikonloppuna menen.  

Wetela:
Minua kiinnostaisi Ahmosuon kentän kuvat kun vaikutta sopivan yksinkertaiseksi ensimmäiseksi projektiksi. Olisi mukavaa tehdä joku kenttä FS:ään kun nyt on kesäloma ja päivät pitkät aikaa. Että jos joku asuu kyseisen kentän lähellä olen mielelläni valmis vastaanottamaan kuvia sekä ilmasta että maasta.

svirkkul:

Minä voisin vaikka noita kuvia käydä ottamassa Vesikseltä kun sinne varmaan viikonloppuna menen.  

Kävitkö? Veikkaan että et.

Porukka aina vaan puhuu "Käyn ottamassa kuvia"

Mara:

Kävitkö? Veikkaan että et.

Porukka aina vaan puhuu "Käyn ottamassa kuvia"

En käynyt, syynä oli etten saanut kyytiä tuoksi viikonlopuksi. Ja olen nyt odotellut vähän pilvisempää päivää jolloin olisi hyvä käydä kuvaamassa. Ja kun sellainen päivä tulee niin voi olla että en pääsekkään kentälle. Mutta parhaani olen yrittänyt ja yritän edelleen  

svirkkul:

En käynyt, syynä oli etten saanut kyytiä tuoksi viikonlopuksi. Ja olen nyt odotellut vähän pilvisempää päivää jolloin olisi hyvä käydä kuvaamassa. Ja kun sellainen päivä tulee niin voi olla että en pääsekkään kentälle. Mutta parhaani olen yrittänyt ja yritän edelleen  

Joo ei siinä mitään. Se kun heitin, yleensä näin tuppaa käymään että tulee esteitä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page