M: Canon EOS Digital Rebel
(1/1)
Allu:
Myynnissä vajaat 3 kk vanha Digital Rebel kaikkine vakiokamoineen pakkausta myöten (siis kitti ilman kittilinssiä) ja BG-E1
akku-/pystykuvauskahva + täkäläisiin rasioihin sopiva laturin johto.
Optiona halutessa mukaan kittilasi EF-S 18-55 +100 euroa, tai juuri maahantuojalla huollettu sekä päivitetty Sigman 28-300 Sigman orkkis vastavalosuojalla.
Manuaalit englanniksi ja espanjaksi. Päällä hiukan hienon hienoja jälkiä oikein tarkkaan katsottaessa (kameralaukun sisäpuolen kangas hiertänyt) muuten ei eroa uudesta.
Ainakin allekirjoittaneen käteen tuo oli ihan liian pieni rimpula ilman
lisäkahvaa, sen kanssa hyvä. Ote, vakaus ja paino paranee paljon...
Vaasassa, 920 euroa tai hyvä tarjous.
Janne
Lisätty M: otsikkoon.
teropa:
Saanko kysyä miksi myyt ? Itse ostin digital rebelin usa:sta tuossa keväällä... hetkeäkään en ole katunut. On todella hyvä kamera.
Tero
Allu:
Tyytymättömyys valotuksen mittaukseen, tai lähinnä mahdollisuuksiin vaikuttaa mittaustapaan. Tahtoisi käyttää pistemittausta, tai edes painotettua keskiarvoa mutta en voi mittaustapaan vaikuttaa kuin siirtymällä full manual modeen ja sekään ei tuo ihan toivottavaa tulosta, puhumattakaan että tahtoo tulla kiire kun kaikki säätö on omassa varassa...
Muistaakseni Joku taisi toisessa messussa kertoa että tuohon olisi crackki, mutta en tuntien etsinnällä löytänyt, eikä linkkia tms apua, tai mitään vastausta, kuulunut privaviestilläkään.
Janne
teropa:
Janne,
Sori, mulla jää monasti nuo privat vastaamatta kun luen ne töissä enkä illalla enää muista koko asiaa.
Yritän kaivaa sitä kräkkiä jostain. Musta se oli niin, että siinä kräkissä EI ollut sitä, että saa valita AI servon ja AI fokuksen välillä, mutta tuohon valotus-meteringiin oli jotain apua.
Hitto kun nyt muistais, millä sivulla se oli...
Tero
ps. itse en ole kokenut tuota haitaksi. rawilla kun kuvaan, niin aina saa valon jälkeenpäin mieluisaksi, vaikka eipä se tietysti valonmittaukseen auta, jos haluaa korostaa jotain kohdetta kuvassa
Allu:
Vaatimattoman kysynnän vuoksi kuvaan edelleen sillä itse, enkä myy 500:lla...
Janne
Navigation