FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.12.17, 07:05

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  My Traffic vs Ultimate Traffic
:  

« previous thread next thread »
Poll
Question: Kumpi on mielestäsi parempi
My Traffic - 8 (28.6%)
Ultimate Traffic - 20 (71.4%)
Total Votes: 28

Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: My Traffic vs Ultimate Traffic  (Read 1308 times)
Tuomas Kuukasjärvi

Date Registered: 12.02.04

Re:My Traffic vs Ultimate Traffic
« Reply #20 on: 14.09.04, 13:43 »

Tässä onkin sellainen ongelma että sen takia tilaan kun ei tuolla PAI:ssa ole kaikkia lentoyhtiöitä ja en tajua T Toolssista mitään Tongue

Antti Salo

Date Registered: 04.07.01

« Reply #21 on: 14.09.04, 14:02 »

Saisinko Antti perusteluja? Onko siinä mukana sotilaslentoliikennettä? EI, entä GA liikenne?, EI. Juuri tuon takia en hankkinut UT ollenkaan, vaikka onhan siinä ne hienommat koneet "Vielä", mutta MyTrafficista on parhaillaan tekeillä V2.1 jossa tulee hienommat modelit, textuurit ja liikennettä lisää.
En osaa kovin hyvin perustella, koska en itse kumpaakaan omista, mutta mitä screenshotteja ja kokemuksia katsoo, niin kyllä MyTraffic aika lelulta vaikuttaa. Ultimate Trafficissa ei ehkä ole GA- ja sotilasliikennettä, mutta paremman näköiset koneet ja paintit ja tietty tuo online-päivitysmahdollisuus.

Mielipiteeni on saattanut muuttua, mutta ei se fakta, että olen oikeassa.
ToniH22
Former member
« Reply #22 on: 15.09.04, 07:12 »

En osaa kovin hyvin perustella, koska en itse kumpaakaan omista, mutta mitä screenshotteja ja kokemuksia katsoo, niin kyllä MyTraffic aika lelulta vaikuttaa. Ultimate Trafficissa ei ehkä ole GA- ja sotilasliikennettä, mutta paremman näköiset koneet ja paintit ja tietty tuo online-päivitysmahdollisuus.

Tuosta MyTraffic 2004 on tosiaan tulossa 2.1 päivitys paketti, joka sisältää uudet ja paljon hienommat modellit/paintit. Kyllä tuosta vielä kilpailija UT:lle tulee Wink
Harri Lonnqvist

Date Registered: 15.11.01

« Reply #23 on: 15.09.04, 07:41 »

Mulla on menny ton oman liikenteen asentamisen kanssa vuos Grin

Niin eihän siitä periaatteessa tule koskaan valmista,lähinnä vastaa pienoisrautateiden rakentelua Cheesy Cheesy

Itse olen asennellut hissukseen noita PAI:in heebeleitä,lähinnä niitä mitkä Suomessa pyörivät harvakseltaan!Eniten kiinnostaa tämä GA-liikenne pienkentille kun en itse juuri tuolla "isossa maailmassa" lentele!

T:Harri

P.S Sitä Suomen GA-pakettia tässä odotellaan kieli pinnojen välissä....
« Last Edit: 15.09.04, 07:42 by Harri Lonnqvist »

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Antti Salo

Date Registered: 04.07.01

« Reply #24 on: 15.09.04, 08:10 »

P.S Sitä Suomen GA-pakettia tässä odotellaan kieli pinnojen välissä....
Äläs nyt hätäile. Eihän sitä ole edes tarvinnut pitkään odottaa. Grin

Mielipiteeni on saattanut muuttua, mutta ei se fakta, että olen oikeassa.
sasu
Former member
« Reply #25 on: 15.09.04, 15:07 »

Minulla on Ultimate Traffic ja olen oikein tyytyväinen. Ei tarvinnut opiskella mitään, ruksin vain kaikki asennettavaksi ja kentille ilmestyi aidon tuntuisia koneita. Hämmästyttävä käytön helppous!

Lisäsin sitten ropeliliikennettä itse käsipelillä käyttämilleni puskakentille pitkin Alaskaa. Opettelin TToolsin ja AFCADin käytön, mihin meni yksi ilta.

Onneksi Ultimate Traffic ei mitenkään puutu käsin tekemääni liikenteeseen.

sasu
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1