Ännu en förhandstitt - Johannisberg

(1/3) > >>

bpahe:
Hejs!

Ett nytt projekt är i vardande, vilket jag dristar mig till att påstå är ganska spännande!  

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

...och det handlar alltså om ESSX, för er som inte redan räknat ut detta!

/hans

bpahe:
...och för att spä på detta ytterligare - här kommer litet info om vad som dyker upp inom kort;

Emmaboda - hela flygplatsen samt en ordentlig "workover" av kringliggande landskap Uppdatering av Oskarshamn, även detta gällande kringliggande landskap Dynamiska objekt...   Uppdateringen av ESMK dröjer en aning, men den kommer!
/hans

Uffe:
  Oskarshamn är mycket, mycket bra.... Jag kommer att använda det i mycket alldeles strax...Erat nya Västerås ser också bra ut.. vad innebär det för traffic och sådant runt  ESOW?

transworld:
Fint att det kommer mer av SDT! Snygga flygplatser som ni gör.
Bara en fråga: Kommer ni att anpassa färgbalansen på de fotorealistiska texturer att de inte verkar så blåa?
Hälsningar och fortsätt bara!  

bpahe:
Hej på er båda!

Kul att ESMO smakar bra. Förhoppningsvis kommer även framtida projekt att hålla samma kvalitét! Hoppas även att ESSX inte kommer att dra ut på tiden på samma sätt som ESMO gjorde, även om "den som väntar på nåt gott..."!

Så till era frågor. Hur trafiken kommer att se ut på ESSX är alldeles för tidigt att svara på ännu, men det ligger ju ett par andra större & mindre fält i närheten, så lite GA mellan dessa, tätare på sommaren & helgerna, får man väl fixa till!

Vad gäller färgerna så kan visst dessa justeras litet, även om jag tror att bilderna luras en aning. Färgerna är baserade på ett riktigt foto över området, men vissa delar stämmer mindre bra med verkligheten. Området kommer dessutom att byta form en aning, skulle jag tro.

Innan man går vidare med ESSX så kommer dock Emmaboda ut. Skall dessutom göra en uppdatering av hemsidan, med litet mer info om vad som händer!

Mer info efterhand!

/hans

Navigation

Up one level

Next page