FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.11.19, 09:07

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderator: Jari Varje)
| | |-+  Viikonloppusuunnitelmat?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Viikonloppusuunnitelmat?  (Read 882 times)
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

Viikonloppusuunnitelmat?
« on: 01.10.04, 12:17 »

Elikkä mitä on luvassa tänäviikonlopulle? Kertaakaan en ole ollut vielä tuommoisessa isossa sessiossa, joten odotan tapahtumaa innolla.
Finski
Former member
Re:Viikonloppusuunnitelmat?
« Reply #1 on: 01.10.04, 12:22 »

Minä olen pihalla, kuin lumiukko viikonlopusta, kun en tällä viikolla ole oikein kerennyt foorumia seurailemaan, mutta olisi kyllä kiva jos joku valaisisi Smiley Minulla on toinen päivistä varattu ja toinen käy melko suurella varmuudella.
Lonkka
Former member
« Reply #2 on: 01.10.04, 12:28 »

Elikkä mitä on luvassa tänäviikonlopulle? Kertaakaan en ole ollut vielä tuommoisessa isossa sessiossa, joten odotan tapahtumaa innolla.

Tulevasta viikonlopusta en voi sanoa vielä mitään.Se on varmaa että suurempi yhteissessio järjestetään mahdollisuuksien mukaan viikon parin päästä.

Se miten nämä järjestetyt "flaikkarit" poikkeavat esim. tämän viikon lentämisistä on se että toiminta pyrkii olemaan "hallitumpaa" eli lennetään laivueina siipimiesten kera ja sooloilu jää pois.

Se että tällä viikolla olen tosiaan hostannut melkein joka ilta ei tarkoita sitä että varmasti olisi aina viikolla toimintaa.Sitä kun tarvitsee konetta muuhunkin kuin hostaamiseen.Toisaalta mikä estää kenen tahansa hostaamasta dogfight:ia kun niitä multiplayer karttoja on!

Desert kartta on vielä keskeneräinen joten siihenkin pitäisi löytyä aikaa,toimiihan se jo mutta objekteja puuttuu paljon etc..

T:Harri
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

« Reply #3 on: 01.10.04, 12:34 »

No ilmotelkaa sitten huomenissa. Olisko joku tekemässä tänään (perjantai) servua, niin varmasti tulen?
« Last Edit: 01.10.04, 16:07 by Aleksi Palojärvi »
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1