Uusi privaatti-foorumi.

(1/5) > >>

Finski:
Jos joku ei vielä tiennyt, niin meillä on uusi privaatti-foorumi täällä FSNordicissa. Se joilla se ei vielä näy ja haluaa oikeudet sinne. Ilmoittakaa minulle tähän threadiin tai sitten privalla. Tuonne priva-foorumille on siirretty tiedot sessioihin liittymisistä IP-osotteineen.

W3ntti:
Oikeudet vois olla ihan hyvä juttu jos vaan annatte  

Lonkka:

Oikeudet vois olla ihan hyvä juttu jos vaan annatte  

Moi!

Ja tervetuloa!Tuo privaatti on vielä aika tuore asia ja tässä katselemme miten aktiivisesti porukka lentää ja sitten teemme päätelmiä sen sen mukaan koskien toimintaa(FSNS-kartat,tunnukset,privaatti,ym..).

Tässä vaiheessa jos on kiinnostunut niin ilmoitamme sessioista vielä täällä puolelle ja lähetämme esim. IP:t henkilökohtaisen privamessagen jos mukaan haluaa.

Ja sitten olisi mukava jos ilmoittelisitte tunnukset kun yleiseti avoinna olevalla FSNS-serverillä lennätte,ei se pakko ole mutta kuitenkin olisi hyvä tietää ajatellen juuri esim. näitä privaoikeuksia.

Nyt on joitain testisessioita ollut jotka eivät ole olleet ns. avoimia johtuen karttojen teosta ym. säädöistä joten se ei tarkoita että vain tietyt pilotit saisi lentää FSNS:ssä!

Sekin voisi olla hyvä että kaikki oikeuksilla(member)varustetut alkaisivat käyttää tunnuksia FSNS_xxx jos vaan mahdollista!Tämä vaan olisi selkeää jos vaikka omien sessioiden jälkeen HyperLobbyyn lähtisimme lentämään.

Näistä muista asioista toivoisin keskustelua jotta tiedetään missä mennään.

Iloisin terveisin!

T:Harri

Rutilus:
Moi

Nyt kun olen hyvän aikaa seurannut FSNSquad palstaa ja huomannut että toimintaa on tullut niin olisi ihan mukava päästä isomman poppoon mukaan.

FB:n ilmestymisen jälkeen olen oikeastaan lennellyt vain akselivaltojen kalustolla. BF 109 G2, G6, G6 Late ja "Pylly Waltteri" BW-239 on niitä suosikkikoneita. Samat kuin Virtualpilots1 serverillä Hyper Lobbylla jossa aikaa on tullut tapettuakin jonkin verran.

Mikään "ässä" en kuitenkaan ole  

W3ntti:

Moi!

Ja sitten olisi mukava jos ilmoittelisitte tunnukset kun yleiseti avoinna olevalla FSNS-serverillä lennätte,ei se pakko ole mutta kuitenkin olisi hyvä tietää ajatellen juuri esim. näitä privaoikeuksia.

Tuo ei nyt ihan avautunut meikäläiselle      Kiitos tiedoista, pitää seurailla palstaa aktiivisesti...

Navigation

Up one level

Next page