Flight1 ATR-72-500 Julkaistu !!!!!

<< < (21/32) > >>

FIN1979:
Quote

Kuinka paljon tuo antaa lisää verrattuna EW:n ATR72-pakettiin?

Kysyn näin EW:n paketin omistajana miettiessäni kannattaako sijoitus uuteen.


Minulla on myös tuo EW:n ATR ja suosittelen kyllä hankkimaan tuon Flight1:n ATR:n. EW:n verrattuna Flight1:n ATR:ssä on mielestäni parempi 2D ohjaamo ja lisäksi on virtuaali ohjaamo ja virtuaali kabiini joita ei EW:ssä ole.

Ainoa miinus Flight1:n ATR:n on se että ATR-72-200 ja ATR-42-500 EI ole mallinnettu, jotka taas löytyvät EW:n paketista.

Jani

mmniemi:
Quote

Ainoa miinus Flight1:n ATR:n on se että ATR-72-200 ja ATR-42-500 EI ole mallinnettu, jotka taas löytyvät EW:n paketista.


Niin no harvemmin ATR 72-500 paketissa on 72-200 tai 42-500 malleja. Tuskinpa esim. C172-paketista löydät C150:stä

Meidän paketti kun on keskittynyt mallintamaan yhden koneen kunnolla, eikä seitsemää konetta vähemmän kunnolla...

FIN1979:
Quote

Niin no harvemmin ATR 72-500 paketissa on 72-200 tai 42-500 malleja. Tuskinpa esim. C172-paketista löydät C150:stä

Meidän paketti kun on keskittynyt mallintamaan yhden koneen kunnolla, eikä seitsemää konetta vähemmän kunnolla...


juu totta. Lähinnä ajattelin sitä että Eurowings ATR:n mukana siis tulee nuo muutkin ATR sarjalaiset. Ehkäpä Flight1 julkaisee myöhemmin nuo lisät erillisinä paketteina ?

Ilmeisesti tuo Flight1 ATR on myynyt aika hyvin ? Jengi ainakin hehkuttaa sitä joka puolella simu maailmaa.

Itse ainakin ATR fanina toivoisin että myös nnuo muut ATR versiot tulisivat Flight1:ltä jossain vaiheessa nälkä kasvaa syödessä

Jani

mmniemi:
Quote

juu totta. Lähinnä ajattelin sitä että Eurowings ATR:n mukana siis tulee nuo muutkin ATR sarjalaiset. Ehkäpä Flight1 julkaisee myöhemmin nuo lisät erillisinä paketteina ?

Ilmeisesti tuo Flight1 ATR on myynyt aika hyvin ? Jengi ainakin hehkuttaa sitä joka puolella simu maailmaa.

Itse ainakin ATR fanina toivoisin että myös nnuo muut ATR versiot tulisivat Flight1:ltä jossain vaiheessa nälkä kasvaa syödessä

Jani


Hommassa on kuitenkin se, että Flight1:llä on sopimus ATR:n tehtaan kanssa ja se sopimus koskee toistaiseksi vain ja ainoastaan 72-500:sta. ATR tulee käsittääkseni jossain määrin käyttämään tuota pakettia markkinointitarkoituksissaan ja olisi varsin epäloogista, että he tarvitsisivat sitten mallia sellaisesta koneesta, jota ei edes enää valmisteta (vanhemmat versiot, eli mm. 72-200). Ainoa, joka tuolla logiikalla saattaisi tulla kysymykseen tulevaisuudessa, olisi 42-500, jota valmistetaan edelleenkin. Mutta siitä ei toistaiseksi ole ollut sen isompia puheita...

porsas:
Offtopiccina:

Usein kuulee jonkun lisäosan ilmestyessä kyselyitä kimppatilauksista tms. koska kaikilla ei ole luottokorttia ja kun noista web-shopeista useat toimivat vaan luottokortilla. Osalla heistä ei vaan ole luottokorttia, kun taas osa on liian nuoria sellaista saamaan. Tässä päästäänkin asian ytimeen: PayPal. Ziljoonat webbikaupat hyväksyvät maksun paypalilla ja paypal-tilille voi siirtää rahaa esim. Visa Electronilla, johon kaikilla on mahdollisuus.

Vinkkinä Mikolle, jos vaikka tulevaisuudessa voisi asiaan vaikuttaa. Totuushan varmasti on, että moni lisäosa jää tilaamatta luottokortin(=kortittomuuden) takia.

Itse vingautin tänään masteriani tuolla, mutta uskoisin PP-maksun olevan ihan yhtä helppoa.

Ainoana miinuksena joudun reklamoimaan tuotteesta sen, että totesin sen todella potentiaaliseksi kotisovun rikkojaksi, nk. pakkasta makuuhuoneessa-tuotteeksi. Tämä tuote kun liimaa simuharrastajan määrittelemättömiksi ajanjaksoiksi kotiohjaamon pimeisiin syövereihin ja etäisten tornien jaksoille eristäen pilotti-paran perhe-elämän raa'alta arkielämältä.  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page