FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
14.12.17, 22:47

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Ongelma omissa plaaneissa
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Ongelma omissa plaaneissa  (Read 438 times)
GShock
Former member
Ongelma omissa plaaneissa
« on: 03.11.04, 15:41 »

Morientes!

Nyt olen saanut koneeni toimimaan windowsin kaaduttua ja FS:n + muut oheislaitteet menestyksekkäästi uudelleenasennettua, mutta mutta....

jostain syystä itse kokoamani traffic.bgl -tiedosto, nimeltänsä traffic_omat.bgl ei suostu toimimaan. Se toimi kyllä ennen windowsin kaatumista mutta nyt ei näy minkään firman koneita missään missä flightplans-tiedosto antaisi olettaa niiden olevan. Eikös kuitenkin niin ole että se ensimmäinen aika siinä plaanissa on se aika milloin koneen kuuluisi lähteä kentältä joka on sen plaanin viimeisenä kirjattu?

Traffic-prosentti on mulla sata että siitä se ei voi olla kiinni...
TT on mulla eri asemalla kuin itse FS, mutta sillähän ei pitäisi olla merkitystä. Pitäisikö sitten asentaa TT uudelleen sekin?

Esa Lehtismäki

Date Registered: 26.09.03

Re:Ongelma omissa plaaneissa
« Reply #1 on: 03.11.04, 15:49 »

TT:tä ei käytetä simussa, sillä vain tehdään se BGL simun käytettäväksi. Eli kunhan se BGL on käytössä olevassa Scenery-kansiossa, niin pitäisi pelata. Onhan plaanissa käytetyt koneet asennettu ja kentällä paikkoja vapaana?

GShock
Former member
« Reply #2 on: 03.11.04, 19:36 »

Tilaa kentällä on ja traffic.bgl on toimivassa scenery-kansiossa (scenery/world/scenery). Koneita en ole erikseen tsekannut että ne siellä varmasti ovat mutta olen kyllä ne kaikki kopioinut vanhalta levyltä uudelle (jossa simu nykyään asustaa) eli niiden kaiken järjen mukaan pitäisi olla siellä.

Olli Jaarinen

Date Registered: 04.07.01

« Reply #3 on: 03.11.04, 20:24 »

Moi

Tää on nyt ihan wild guess...

eli: oletko asentanu FS:n uudelleen vai kopioitko vaan kansion paikasta toiseen? Koska jos sitä ei ole asennettu uuteen paikkaan installerilla, on joitain tilanteita joissa FS hukkaa joitain tiedostoja vaikka näennäisesti toimiikin täysin.. eli kokeile tarvittaessa asentaa FS uudelleen haluamaasi paikkaan ja kopioi sitten vanhat tiedostot uuden asennuksen päälle.

blue skies,
-- Olli
GShock
Former member
« Reply #4 on: 04.11.04, 09:20 »

Asensin siis FS:n uudelleen ja kopioin pelastetulta entiseltä c-asemalta FS:ään aiemmin asentamani filut viimeistä piirtoa myöten.

Tosin eilen illalla asiaa tutkiessani huomasin että jokaisen lentokoneen cfg-filet olivat samaa formaattia air-filujen kanssa. Piti siis muuttaa ne wordpad-tiedostoiksi jolloin ainakin Korean Air Cargo ilmaantui EFHK:lle... Eli näyttäisi toimivan, joskin täytyy tänään illemmalla vielä testailla sitä jotta voin olla täysin varma. En nyt nimittäin muista oliko KAL-cargo Ultimate Trafficissa vai niissä omissa traffic.bgl:ssäni. Muistaakseni jälkimmäisessä mutta varmistan asian vielä illalla jonkun varmasti itse asentamani lentoyhtiön plaanien mukaan.

Eikö siis ollutkin niin että plaanissa ensimmäinen kellonaika, esim 1/07:15:00 tarkoittaa sitä että kone lähtee maanantaisin klo 7.15 siltä lentokentältä jonka koodi on plaanirivin viimeisenä?
Ilkka Portti
Body Monkey
Moderator

Date Registered: 31.07.01

« Reply #5 on: 04.11.04, 13:12 »

Eikö siis ollutkin niin että plaanissa ensimmäinen kellonaika, esim 1/07:15:00 tarkoittaa sitä että kone lähtee maanantaisin klo 7.15 siltä lentokentältä jonka koodi on plaanirivin viimeisenä?

Juuri näin. Täytyy myös muistaa, että nuo lähtö- ja paluuajat ovat UTC-aikoja.

My photos @ Airliners.net                           My photos @ Jetphotos.net
                                       www.flyfinland.fi
GShock
Former member
« Reply #6 on: 04.11.04, 20:52 »

Joo, kyllä se nyt näyttäisi pelaavan...  Cheesy
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1