Kottens flygklubb
8kcab:
Hej Per!
Undrar vart Kottens Flygklubb tagit vägen? Det var kul att prova lite online flying på Barkaby. Hoppas det kommer tillbaka.
Stig
[ Attachment removed / expired ]
MagnusH:
Lite OT, men finns det nån svensk virtuell flygklubb? Jag vet att det finns en som anhängare till Lagos Emma Field har skapat, men finns det några i Sverige? Hade kanske varit kul..
8kcab:
Ja Magnus, visst vore det kul. Det fanns i början av sommaren en som skaparen av Barkabys senery skötte. Jag var där en gång men sedan tog det slut, tyvärr. Det vore kul om Kottens flygklubb kunde återuppstå. Lite annorlunda än de online flygningar med airlines och andra stora plan. Buskflyg och småskalig flyg är kul.
Stig
[ Attachment removed / expired ]
MagnusH:
Javisst är det så!
Ha sitt fäste vid Emmaboda eller nån annan VFR-flygplats å dra ut på utflykt.. Härligt!
pehje:
Kottens finns, men servern är inte igång så ofta, kan dock startas på begäran. Anledningen till inaktivitet är ny bebis i familjen ;-)
Jag fick en kommentar från någon i något forum om ett gratis FSHOst serverhotell. Det vore fint för kottens, då kunde grejerna vara igång för jämnan. Frågan är var jag hörde det?
/Per - kottens flygklubb www.hjerten.com/kfk
Navigation