Viikonloppu 13-14.11 lähestyy!!

(1/10) > >>

Lonkka:
Moi!

Kuinkas on saadaanko kunnon kähinät aikaan taas tulevallakin viikonlopulla?

Karttatoiveita voi esittää eli olisi tällä hetkellä tarjolla:

- FSNS-Suomenlahti
- Päijänne(otetaanko vaki kartaksi?)
- Talvinen Karjala

Pitäisikö alkaa suunnittelemaan jotain ihan uutta??(Desert Rat oli suosikkejani mutta joillakin oli yhteensopivuus ongelmia!)Ardenneille saisi todella komeeta sceneä mutta se on aika raskas johtuen isoista kaupungeista ja haluaako kukaan lentää Ranskassa/Saksassa?

Sitten olisi vielä Pacific johon on pakko vääntää omaa sceneä mutta kaikilla ei sitä vielä edes ole!Lisäksi esim. multa puuttuu objektilista ko.simusta(vai onko ne suurinpiirtein samoja kuin aiemmin?OPEx,Martti??)

Ja sitten vielä sitä muodostelmalento asiaa.Jos nyt on vaikka 10 pilottia lauantaina lentämässä olisiko porukalla uhrata n.½t. siirtymällä samalle puolelle ja lentää muodossa?

Että silleen,toivottavasti saamme aikaan taas kunnon sessiot jossa kaikki viihtyy!!

T:Harri(FSNS_MT213)

P.S Laitan vielä jossain vaiheessa mainosta tuonne yleiselle puolelle jos vaikka jollain syttyisi kipinä tähän hommaan!

OPe:

Moi!

Kuinkas on saadaanko kunnon kähinät aikaan taas tulevallakin viikonlopulla?

Ei pitäisi olla esteitä osallistumiselle. Mieluusti kuitenkin iltapuolella.

Karttatoiveita voi esittää eli olisi tällä hetkellä tarjolla:

- FSNS-Suomenlahti
- Päijänne(otetaanko vaki kartaksi?)
- Talvinen Karjala

Pitäisikö alkaa suunnittelemaan jotain ihan uutta??(Desert Rat oli suosikkejani mutta joillakin oli yhteensopivuus ongelmia!)Ardenneille saisi todella komeeta sceneä mutta se on aika raskas johtuen isoista kaupungeista ja haluaako kukaan lentää Ranskassa/Saksassa?

Kartalla ei ole suurtakaan merkitystä mulle, kunhan on porukkaa.

Ardenne, Normandia ovat karttoja joista pidän.Niihin saisi varmasti  mielenkiintoisia mappeja aikaiseksi. Spitfire tai B25 alle ja menoksi

Sitten olisi vielä Pacific johon on pakko vääntää omaa sceneä mutta kaikilla ei sitä vielä edes ole!Lisäksi esim. multa puuttuu objektilista ko.simusta(vai onko ne suurinpiirtein samoja kuin aiemmin?OPEx,Martti??)

Alkupään objektit on aivan samoja. Loppuun on lisätty PF:n objektit.
Yksi mielenkiintoinen objekti on mm. kranaatinheitinryhmä. Niitä voisi
esim. lisätä It-pattereihin, niin olisi vähän ihmisiäkin maastossa.

Ja sitten vielä sitä muodostelmalento asiaa.Jos nyt on vaikka 10 pilottia lauantaina lentämässä olisiko porukalla uhrata n.½t. siirtymällä samalle puolelle ja lentää muodossa?

Sopii mulle, mutta päätetään aika tarpeeksi ajoissa, että saadaan shotit otettua.

Edit.: Lisätään linkki OBJEKTILISTAAN

Itse toivoisin jotakin poikkeavaa kartaksi:
1.Desert Rat (Jos tulee valituksia ettei toimi,niin onnistuuko vaihto helposti )
2.Talvinen Karjala
3.Päijänne
Tuossa siis minun Top3 lista

Itse voin olla mukana jos ehdokkaita ei meinaa tarpeeksi tulla muodostelmaan,mutta kyllä minun paikkani irtoaa jollekin muulle,kun itse olen ehkä hieman kärsimätön lentämään aivan säännöllisessä muodostelmassa

Battler:
Isänpäiväsäpinät verottaa kenttärovastin aikaa viikonloppuna   Onkohan sunnuntai-iltana enää rintamalla ketään paikalla.  

Ja noista kartoista: Talvinen Karjala toisi jo ajakohtaista viilinkiä. Ja Normandiassa saisi päästellä Spitillä. Erinomainen tuo Päijännekin tosin on.

Marski:
1. Karjala
2. Suomenlahti
3. Päijänne

Ehdottomasti muodostelmalentoon ehtii uhrata vaikka tunnin. Btw, PF:n mukana tuli sijoitettavia lentokenttiä (test runway 1 ja 2 vaimikälie), niillähän voisi luoda kenttiä uusiin paikkoihin, esim. Suursaareen.  

Navigation

Up one level

Next page