FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
26.07.17, 20:45

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  Viikonloppu 13-14.11 lähestyy!!
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] Reply Print
Author Topic: Viikonloppu 13-14.11 lähestyy!!  (Read 3317 times)
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

Re:Viikonloppu 13-14.11 lähestyy!!
« Reply #40 on: 14.11.04, 20:00 »

Mutta alas et mua saanut Stukalla kai kertaakaan, tein monta pakkolaskua omalle kentälle.

Se on taas sitä mallinnusta, mersustä lähtee savua > syttyy sekunnissa palamaan > räjähtää sekunnin päästä. P-40:stä lähtee savua > n. tunnin päästä syttyy palamaan  Grin
Kari Makkonen

Date Registered: 18.10.04

« Reply #41 on: 14.11.04, 21:22 »

Jep, eipä ollu paljon pilotteja mutta tulihan tuota perus doggia taas harjoteltua. Oli taas sitä perus kamikaze Franticciä  Grin  Itse lentäminen kyllä luonnistuu ( lukuunottamatta paria hölmöä virhettä ) mutta tähtäyksen saralla on kyllä parantamista. Aina kun pääsin kutoseen niin ammuin tietysti ohi ja  sitten lensin päin ( varmaan jo niin syvällä päässä ne "online ennakot" )   Ja minähän en sitä voi ymmärtää että ruusterille en pärjää kaartotaistelussa laggilla ----> sakkaan ja tipun. Kyllä se siitä kun oppis vaan jotain noista virheistä, mutta on niin kova pää että ei mene jakeluun  Smiley
Finski
Former member
« Reply #42 on: 14.11.04, 21:37 »

Jep, eipä ollu paljon pilotteja mutta tulihan tuota perus doggia taas harjoteltua. Oli taas sitä perus kamikaze Franticciä  Grin  Itse lentäminen kyllä luonnistuu ( lukuunottamatta paria hölmöä virhettä ) mutta tähtäyksen saralla on kyllä parantamista. Aina kun pääsin kutoseen niin ammuin tietysti ohi ja  sitten lensin päin ( varmaan jo niin syvällä päässä ne "online ennakot" )   Ja minähän en sitä voi ymmärtää että ruusterille en pärjää kaartotaistelussa laggilla ----> sakkaan ja tipun. Kyllä se siitä kun oppis vaan jotain noista virheistä, mutta on niin kova pää että ei mene jakeluun  Smiley

Eiköhän Jari jossain vaiheessa tee meille koulutusohjelman ammunnastakin, niin saadaan vähän sillekin puolelle taitoa. Itselläkin tuo on pahasti hakusessa.
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

« Reply #43 on: 14.11.04, 21:39 »

Lagg on muuten hyvä kone,mutta ei tänään oikein hyvin mennyt kun sillä lensin,olin Mangroven Stukan takana ehkä 0.2 ja lähes kaikki ohi (ei voi ymmärtää Huh).No pakko se on P-40:ssä ja B-239:ssä pysyä,kun niillä osun aika hyvin.P-40:n alan tuntemaan jo kuin omat taskuni Wink
Kari Makkonen

Date Registered: 18.10.04

« Reply #44 on: 14.11.04, 21:46 »

Joo ne kaikki treenit on kyllä varsin tervetulleita, suuri kiitos vaan Jarille.
Finski
Former member
« Reply #45 on: 14.11.04, 22:04 »

Sellainen asia, että harjoitelkaa oikeasti omatoimisestikin tuota navigointia niin, että kytkette minimapista kaikki ikonit pois. Se tuo kosolti lisää mielenkiintoa ja uusia ulottuvuuksia.
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #46 on: 15.11.04, 06:03 »

Lagg on muuten hyvä kone,mutta ei tänään oikein hyvin mennyt kun sillä lensin,olin Mangroven Stukan takana ehkä 0.2 ja lähes kaikki ohi (ei voi ymmärtää Huh).

Taisit parkkeerata koneesi suoraan taka-ampujan taakse eteen, jolloin AI sai pari hyvää osumaa koneeseesi.
Juuso Horppu

Date Registered: 06.03.04

« Reply #47 on: 15.11.04, 14:14 »

Eipä ollut mulla ja Haukalla lopuksi paljoa sanottavaa Villelle ja Franticille, ryssä tuli nätisti parina ja jyräsi millon yksinäisen mersun, millon ruusterin.. Oli hyvä esimerkki siitä, miksi kannattaa harjotella tuota yhteistoimintaa.

Eipä ollu ei. Jos toisen tiputti niin heti alkaa takaa kulua rätinää ja osat vaan lentävät mersusta.

Villen kanssa väännettiin  yksi tappelu vielä, kun muut olivat jo lähteneet. Todella tiukkaa vääntöä pitkään,  kunnes it tulee ja possauttaa Villeä tappavasti Tongue

motojuzzi
Former member
« Reply #48 on: 15.11.04, 15:04 »

Kyllä oli sakkaaminen lähellä mullakin pariin otteeseen, vedin todella rajoille ne kaarrot (tai oikeastaan sen yhden piiiiiitkän kaarron  Grin). Mutta eilen kun tuli molemmilla puolilla sähellettyä, niin huomasin, että kyllä ne vaan on kovia vehkeitä nuo punasen koneet.. Laggi on ikävä kaveri, kun on ruusteria nopeempi ja kaartaa vähintäänkin yhtä hyvin.  Tongue Tappelusta tulee usein semmosta, että just kun itse on kääntynyt vihua kohti head-on tilanteesta, niin kaveri on jo ampumassa selkään. Mutta kun ei siinä karkuunkaan voi oikeen mennä, toki jotain vähän improvisoida, mutta vaikeeta on, ainakin mulle.

Mutta mulla alkaa jo tuo osuminenkin luonnistua paremmin, vaikkei vielä välttämättä hyvin. Mutta kannattaa muistaa painaa niitä liipasimia rauhassa, ettei tähtäys mene, kun innolla rykäsee liipasimet pohjaan ja koko tikku liikkuu pöydällä 4 cm.. Myös mua on auttanut, kun on oppinut katsomaan minnepäin se kone oikeasti lentää, eikä minnepäin nokka näyttää.
Pages: 1 2 [3] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1