FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.07.17, 14:35

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  Huom!! Huom!!
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 Reply Print
Author Topic: Huom!! Huom!!  (Read 1957 times)
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

Huom!! Huom!!
« on: 19.11.04, 19:39 »

Moi!

Uusin patch 3.01 on siis Pacific Fighters:ille!!!

Lähinnä lennämme vielä FB+AEP+2.04ver. kokoonpanolla!!

Kertokaa kellä kaikilla on PF tai mitä versiota käytätte!!

T:Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

Re:Huom!! Huom!!
« Reply #1 on: 19.11.04, 19:52 »

Moi!

Uusin patch 3.01 on siis Pacific Fighters:ille!!!

Lähinnä lennämme vielä FB+AEP+2.04ver. kokoonpanolla!!

Kertokaa kellä kaikilla on PF tai mitä versiota käytätte!!

Pätsi löytyy molemmille versiolle.

Perus PF:lle > ftp://ftp.edome.net/demot/simulaattorit/online/pacific_fighters_patch301.exe

FB+AEP+PF:lle >  ftp://ftp.edome.net/demot/simulaattorit/online/pacific_fighters_patch301m.exe

Itselläni on kaikki versiot tarpeen mukaan käytössä.

edit: Ai niin uudet testi.exet on myös julkaistu, jotta saadaan ihmiset ihan sekaisin. Linkkejä löytyy ainakin tuolta >
http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=26310365&m=6111079242
« Last Edit: 19.11.04, 19:57 by Olli Peranto »

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Harri Lonnqvist
Moderator

« Reply #2 on: 19.11.04, 20:05 »

En sano enää mitään!!Tai sanon!

Mulla on käytössä nyt FB+AEP+2.01+2.04 ja FB+AEP+PF+3.01 ei v*ttu ei näistä enää kohta ota selvää!!

« Last Edit: 19.11.04, 20:10 by Harri Lonnqvist »

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

« Reply #3 on: 19.11.04, 20:07 »

Mutta minäpä sanon. Elikkä mulla on 3.01 ja AEP.
Olli Peranto

« Reply #4 on: 19.11.04, 20:21 »

En sano enää mitään!!Tai sanon!

Mulla on käytössä nyt FB+AEP+2.01+2.04 ja FB+AEP+PF+3.01 ei v*ttu ei näistä enää kohta ota selvää!!

Hhhahahahahhhhhhhhaaaaaaaaa Grin

Sanos muuta.  Mielestäni voidaan unohtaa Pacific Fightersin "stand alone" asennus kokonaan.
Eli toistaiseksi lennellään noilla Harrin mainitsemilla versioilla.

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

« Reply #5 on: 19.11.04, 21:13 »

Molemmat Harrin mainitsemista käytössä minulla.
Harri Lonnqvist
Moderator

« Reply #6 on: 19.11.04, 21:26 »

Ja jos minulla on sanomista niin näillä myös toimitaan kunnes kaikilla halukkailla on PF!

Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #7 on: 19.11.04, 21:31 »

Sama minulla, tosin FB+AEP yhdistelmästä aion luopua luultavasti ensi vuoteen mennessä
Harri Lonnqvist
Moderator

« Reply #8 on: 19.11.04, 21:36 »

No niin!!

Yhteenveto(ei käteen vaikka joskus näiden kanssa siltä tuntuu!) please?

Eli nyt on ja vielä tullaan pääsääntöisesti lentämään combolla:

FB+AEP+patch2.04!!

Halukkaat PF kuskit päivittäkööt pelinsä(FB+AEP+PF!)versioon 3.01!!

Jaakko Pekkanen

Date Registered: 12.04.04

« Reply #9 on: 19.11.04, 23:22 »

Löytyy sekä fb+aepv2.04 että fb+aep+pfv3.01
Kari Makkonen

Date Registered: 18.10.04

« Reply #10 on: 20.11.04, 00:02 »

hehe,  kyllä näissä alkaa tosiaan jo sekaisin mennä. Löytyy fb+aepv 2.04 , ja fb+aep+pfv 3.01 kuhan sen patchin vaan asennan.
Juuso Horppu

Date Registered: 06.03.04

« Reply #11 on: 20.11.04, 08:53 »

Löytyy FB+AEP+patch2.04
Viimeistään jouluksi tulee hommattua PF

motojuzzi
Former member
« Reply #12 on: 20.11.04, 09:14 »

Löytyy FB+AEP+patch2.04
Viimeistään jouluksi tulee hommattua PF
Vähän näillä linjoilla olen minäkin, sain autokaupassa tingittyä senverran hintaa pienemmäksi, että voi jääneillä rahoilla ehkä ihan vahingossa käydä jossain vaiheessa ostamassa PF:n. Mutta nyt on vielä vain FB+AEP+2.04
« Last Edit: 20.11.04, 09:15 by Jussi Nieminen »
Aleksi Palojärvi

« Reply #13 on: 20.11.04, 10:05 »

Heippa! Mulle tais tulla ongelma tuon pätsin kautta. Kun haluan pelaamaan, se ei löydä .ini tiedostoja. Ei jollakin olisi ongelmaan ratkaisua? Eiku..... Voi perse! Olin asentanut pätsin tolle Alone PF. Nyt uusiksi.
« Last Edit: 20.11.04, 10:08 by Aleksi Palojärvi »
Olli Peranto

« Reply #14 on: 20.11.04, 10:09 »

Heippa! Mulle tais tulla ongelma tuon pätsin kautta. Kun haluan pelaamaan, se ei löydä .ini tiedostoja. Ei jollakin olisi ongelmaan ratkaisua?
uskoisin että edelleen sama kartta ongelma, joka sulla oli aiemmin aavikkomapissa.
Laitoitko varmasti oikean päivityksen.?

Aleksi Palojärvi

« Reply #15 on: 20.11.04, 11:17 »

Eikä. Tuo siis ilmeni jokaisessa mapissa. Nyt toimii, kun hain uuden pätsin.
motojuzzi
Former member
« Reply #16 on: 11.12.04, 13:38 »

Doddih, ankarasta pääni sisäisestä painostuksesta johtuen henkinen vastustuskykyni murtui, ja kävelin lähinnä vaistojeni ohjaamana kohti paikallista pelikauppaa vain yksi tavoite pyörimässä 1000 RPM pääni onteloissa: "Osta Pasific fighters!".. Minkäs teet, tässä se nyt on edessäni.

Sitten, jos joku voisi vielä kerran neuvoa kaikki toimenpiteet, mitkä pitää tehdä, jotta saa molemmat, FB+AEP:n ja FB+AEP+PF:n käyttöön. Ja mikäs se uusin päivitys nyt olikaan? Ja missä järjestyksessä päivitykset haettiin ja asennettiin?
Harri Lonnqvist
Moderator

« Reply #17 on: 11.12.04, 14:44 »

Doddih, ankarasta pääni sisäisestä painostuksesta johtuen henkinen vastustuskykyni murtui, ja kävelin lähinnä vaistojeni ohjaamana kohti paikallista pelikauppaa vain yksi tavoite pyörimässä 1000 RPM pääni onteloissa: "Osta Pasific fighters!".. Minkäs teet, tässä se nyt on edessäni.

Sitten, jos joku voisi vielä kerran neuvoa kaikki toimenpiteet, mitkä pitää tehdä, jotta saa molemmat, FB+AEP:n ja FB+AEP+PF:n käyttöön. Ja mikäs se uusin päivitys nyt olikaan? Ja missä järjestyksessä päivitykset haettiin ja asennettiin?

Aletaan siitä mitä sulla on asennettu,eli uskoisin että sulla on(tai tiedän!)FB+AEP+2.04 ver!

Ehdottaisin tätä:

ota kopio siitä hakemistosta missä sulla on tuo em. combo->nimeä kopioimasi kansio vaikka IL2FB-->asenna se PF nyt siihen alkuperäiseen kansioon(niinkuin OPEx sanoi,kuka haluaa PF standalonea joten unohdetaan se!!)

Nyt pitäisi olla kaksi kansiota eli se sun alkuperäinen ja se IL2FB kansio missä on myös se PF(hitto kun on vaikeaa selvittää!!)

Sitten kun haluat pelata jompaakumpaa niin nimeä se kansio aina alkuperäiseksi!

Harri Lonnqvist
Moderator

« Reply #18 on: 11.12.04, 14:48 »

Selittääkseni asiaa:

Eli minulla on kaksi kansiota(IL2PF&IL2FB)jotka nimeän tarpeen mukaan IL2 kansioksi sen mukaan mitä lennän!

Ei vaikuta rekistereihin mutta kumpaankin joutuu hakemaan säädöt erikseen niinkuin myös skinit½

« Last Edit: 11.12.04, 14:48 by Harri Lonnqvist »

motojuzzi
Former member
« Reply #19 on: 11.12.04, 15:29 »

Kiitos Harri, asennus onnistui hyvin, ja nyt kokeilemaan Corsairia, jotta voin antaa japseille turpaan..  Grin
Pages: [1] 2 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1