FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
28.07.17, 04:35

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  PF-treenejä?!
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] 2 Reply Print
Author Topic: PF-treenejä?!  (Read 1882 times)
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

PF-treenejä?!
« on: 21.11.04, 18:43 »

Heippa! Elikkä oliskos joku viikonloppu mitään mahdollisuutta pitää ihan PF-treenejä? Onhan se toki inhottavaa AEP kannattajien katsoa vierestä, mutta eiköhän tämä PF ole suurimmoilleen nettisessioita varten hommattu. Ehkä laitoin tämän aiheen vähän liian aikaisin, mutta pidetään yllä ajatusta....?
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

Re:PF-treenejä?!
« Reply #1 on: 21.11.04, 18:56 »

Ihan aiheellinen kysymys.
Voitaisiin varmaan viikolla pitää pienet PF- combo sessiot  ja rauhoittaa viikonloput vielä AEP-rymistelylle.

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Aleksi Palojärvi

« Reply #2 on: 21.11.04, 19:09 »

Niin. Vaikka ko. peli heittää odotuksistani kauas pois päin, se taitaa olla silti väistämätön ostos, jos mielii FSNS-sessioihin.
Finski
Former member
« Reply #3 on: 21.11.04, 19:29 »

Niin. Vaikka ko. peli heittää odotuksistani kauas pois päin, se taitaa olla silti väistämätön ostos, jos mielii FSNS-sessioihin.

Anteeksi nyt, mutta mikäli FSNS-sessioihin mielii päästä mukaan, niin riittää AEP 2.04 patchilla. Minä en ainakaan hyväksy siirtymistä pelkästään PF:ään ihan vain ja ainoastaan sen takia, että ko.lisä-osassa on taas jenkkimarkkinoita ajateltu lentomallinuksen suhteen. Eli suoraan sanoen mallinnukset jenkkikoneissa on yli-ammuttu niiden hyväksi. Joitain sessioita toki voidaan pyhittää pelkästään PF:lle, mutta pääpaino tulee olemaan AEP:ssa niin pitkään, kunnes tulee parempi lisä-osa.
Aleksi Palojärvi

« Reply #4 on: 21.11.04, 19:32 »

Niin no. Uskoisin, että PF jättää nettisessioissa varjoonsa AEPin.

Sitten joskus.
« Last Edit: 21.11.04, 19:33 by Aleksi Palojärvi »
Tapsa Tulisalo

Date Registered: 13.12.02

« Reply #5 on: 21.11.04, 19:34 »

Jaahas, pukkaa näköjään ostosta päällensä  Tongue  Voitais laittaa pukille vinkki - vai pitäiskö puhua jo palkkalaskentaan  Grin

Laihian yllä variksekki lentää ylösalaasin - ku ei ne viitti kattella sitä kurjuutta!
Finski
Former member
« Reply #6 on: 21.11.04, 19:35 »

Niin no. Uskoisin, että PF jättää nettisessioissa varjoonsa AEPin.

Sitten joskus.

Miksi se jättäisi joskus, kun ei se lentomallinnus parane niissä jenkkikoneissa sen paremmaksi.

Ellei joku tee patchia, mutta siltikin monia meistä varmasti kiehtoo suomen taistelutaivas enemmän, kuin tyyni valtameri.
motojuzzi
Former member
« Reply #7 on: 21.11.04, 19:38 »

Kyllähän se Tyyni meri olisi hauska joskus, mutta silti eniten Suomen alueilla tahtoo lentää.

Täytyy pysyä tarkkailukannalla tuon PF:n suhteen, ostan jos löytyy tarvetta.
Aleksi Palojärvi

« Reply #8 on: 21.11.04, 19:41 »

No lentomallinnushan on sama, lennettiin sitten AEPía tai PFää. Näin kuitenkin uskon siinä käyvän.<-----
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

« Reply #9 on: 21.11.04, 20:56 »

En puhu nyt jenkkikoneista ja mapeista mitään PF:n suhteen, vaan muista ominaisuuksita, jota se tarjoaa. Kuten uusia objekteja, laivojen ja it-pattereiden tulivoiman säätämistä jne.
Viimeisessä päivityksessä kohteiden havannoitia on paranneltu. On aika mukavaa nähdä esim laiva paljon pitemmältä kuin AEPissa. Tehtävien tekoon saadaan uusia elementtejä ja näitä minä ainakin arvostan tuossa PF:ssä ja olen valmis maksamaan myös  siitä.
Kuten sanottu, härmäläisenä jenkki koneet  ja pacific kartat ei kiinnosta pätkääkään.
Eli edelleen lennettäisiin näillä samoilla mapeilla, mutta uusilla ominaisuuksilla ja parilla uudella
koneella.  Toivottavasti uuden Dedicate-päivityksen myötä myös  paremmalla nettikoodilla, jolloin saataisiin kickit pois online- taisteluita.

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Finski
Former member
« Reply #10 on: 21.11.04, 21:31 »

Aivan nimenomaan näin, kuten OPEx sanoi ja ilmeisesti Aleksikin tarkoitat samaa. Jotenkin käsitin PF:n stand-alonena, jolloin AEP joutaisi roskakoriin.
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #11 on: 22.11.04, 05:31 »

En puhu nyt jenkkikoneista ja mapeista mitään PF:n suhteen, vaan muista ominaisuuksita, jota se tarjoaa. Kuten uusia objekteja, laivojen ja it-pattereiden tulivoiman säätämistä jne.
Viimeisessä päivityksessä kohteiden havannoitia on paranneltu. On aika mukavaa nähdä esim laiva paljon pitemmältä kuin AEPissa. Tehtävien tekoon saadaan uusia elementtejä ja näitä minä ainakin arvostan tuossa PF:ssä ja olen valmis maksamaan myös  siitä.
Kuten sanottu, härmäläisenä jenkki koneet  ja pacific kartat ei kiinnosta pätkääkään.
Eli edelleen lennettäisiin näillä samoilla mapeilla, mutta uusilla ominaisuuksilla ja parilla uudella
koneella.  Toivottavasti uuden Dedicate-päivityksen myötä myös  paremmalla nettikoodilla, jolloin saataisiin kickit pois online- taisteluita.

Varsinkin suuliekit ovat pienentyneet joka on mersulentäjille varsinainen onnenpotku, nyt voi jopa ampua sokeutumatta  Cheesy
Aleksi Palojärvi

« Reply #12 on: 22.11.04, 15:47 »

Aivan nimenomaan näin, kuten OPEx sanoi ja ilmeisesti Aleksikin tarkoitat samaa. Jotenkin käsitin PF:n stand-alonena, jolloin AEP joutaisi roskakoriin.

Hehe. Nyt voi todellakin rauhassa ampua. No, ei sitä AEPia nyt roskiin heitetä Grin. Kuitenkin niin ajattelen Grin Grin.
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

« Reply #13 on: 24.11.04, 13:27 »

Moi!

Olisiko tänään illemmalla kiinnostusta lähteä Tyynellemerelle testaamaan uutta 3.01versiota?

T:Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Aleksi Palojärvi

« Reply #14 on: 24.11.04, 13:34 »

Jees! Oliskos klo 19.00. Minulla itsellä on nyt kokeita, kun muut ehdottaa. Kun minä ehdotan, on kaikilla muilla aina menoja Grin. Siten seitsämältä voin varmasti pitää breikkiä tuosta lukemisesta.
Kari Makkonen

Date Registered: 18.10.04

« Reply #15 on: 24.11.04, 14:09 »

Voishan tuota testiä. Vai että Aleksilla kokeita, lukioaikaan minä olin vakiokasvo aina keskiviikko iltaisin uusinnoissa..  Varmaan pääsin lähelle valtakunnallista ennätystä  Grin
Aleksi Palojärvi

« Reply #16 on: 24.11.04, 15:16 »

Heh. JOs mulla mene kokeet huonosti, voinkin syyttää Harria kaikesta, koska ehdotti tämmöisiä treenejä. Voi sun kanssas Grin Grin. Vitsi vitsi. Oma vika Smiley.
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #17 on: 24.11.04, 15:24 »

Itse ehdin vasta 20.00 lähtien  Undecided
Tapsa Tulisalo

Date Registered: 13.12.02

« Reply #18 on: 24.11.04, 15:55 »

Miksi se jättäisi joskus, kun ei se lentomallinnus parane niissä jenkkikoneissa sen paremmaksi.

Ellei joku tee patchia, mutta siltikin monia meistä varmasti kiehtoo suomen taistelutaivas enemmän, kuin tyyni valtameri.

Mallinnuksesta sen verran, että kyllä ainakin Laggia ja La:ta saa tykittää surutta silpuksi ja romua tulee enemmän kuin koneessa alunperin olikaan ja silti ne vaan pistää kampoihin  Tongue  

Ps: Muuten tuleeko liian pitkä vastaus jos kysyn: mitä PF tuo hommaan lisää?
« Last Edit: 24.11.04, 15:56 by Tapsa Tulisalo »

Laihian yllä variksekki lentää ylösalaasin - ku ei ne viitti kattella sitä kurjuutta!
Aleksi Palojärvi

« Reply #19 on: 24.11.04, 16:32 »

Jaa-a. Vaikea kysymys Grin. Nyt pihistin vähän aikaa, niin olen nyt vapaalla Cheesy. Laittakaa kellonaika tähän alas, niin tiedän tulla sisään. Voidaanko käyttää TS:ää vaikka ei nyt olla Kelapepulla?
Pages: [1] 2 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1