FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.11.17, 11:51

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  Koneiden peilit
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Koneiden peilit  (Read 776 times)
Tapsa Tulisalo

Date Registered: 13.12.02

Koneiden peilit
« on: 21.11.04, 19:48 »

Nyt tulee tyhmän tietämätön kysymys: Onko koneisiin saatavissa todellakin peilit - ja miten? Sehän nyt helpottaisi jo jonkin verran takaliikenteen seuraamista....

Laihian yllä variksekki lentää ylösalaasin - ku ei ne viitti kattella sitä kurjuutta!
motojuzzi
Former member
Re:Koneiden peilit
« Reply #1 on: 21.11.04, 19:53 »

Riippuu koneesta. Esimerkiksi Hurricaneen saa peilin siihen ylle (näkyy, kun katsoo hieman ylös) ja sen peilin saa näkyville jollain näppäinkomennolla. Komennon voi määrittää controlsseista, olikos se nyt sitten siellä lopussa misc. kohdassa joku "show mirror" tai vastaava. Mä olen määrittänyt komennoksi shift + M, mutta en muista oliko sille defaulttina mitään näppäintä.
Tapsa Tulisalo

« Reply #2 on: 21.11.04, 20:10 »

No hienoa  Cool  On sitten vähän toivoa. Mutta pelkään pahoin, ettei ruusterille peiliä ole jaossa. Tarkistetaan.

Laihian yllä variksekki lentää ylösalaasin - ku ei ne viitti kattella sitä kurjuutta!
motojuzzi
Former member
« Reply #3 on: 21.11.04, 20:15 »

No hienoa  Cool  On sitten vähän toivoa. Mutta pelkään pahoin, ettei ruusterille peiliä ole jaossa. Tarkistetaan.

Joo ei kuulemma ole. Sinänsä ikävää, mutta minä en ole noita käyttänyt muutenkaan. Hurrissa se ainakin vie liikaa näkyvyyttä eteenpäin dogfightissa.
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #4 on: 21.11.04, 20:18 »

Joo ei kuulemma ole. Sinänsä ikävää, mutta minä en ole noita käyttänyt muutenkaan. Hurrissa se ainakin vie liikaa näkyvyyttä eteenpäin dogfightissa.

Ja itsellä vielä frameja n. 10 verrattuna ilman peilejä lentelyyn
« Last Edit: 21.11.04, 20:19 by Martti Kujansuu »
Tapsa Tulisalo

« Reply #5 on: 22.11.04, 13:53 »

Peilit ei vaikuta minulla menoon mitenkään. Päinvastoin. Nyt tietää kuka iski ja millä  Grin  Cheesy   Ja ainoa hyvä peili on todellakin vain hurrikaanissa. Spitin peili on hieman ketinen. Ja muista koneista en sitten sitä löytänytkään. Eikö peiliä ole ollut muissa koneissa alunperinkään - "de facto"?
« Last Edit: 22.11.04, 13:55 by Tapsa Tulisalo »

Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

« Reply #6 on: 22.11.04, 16:40 »

Hienoa. Jos on vihulaiset hukassa, niin katsoo vain peiliin. Jo alkaa vihuja löytymään Grin.
Tapsa Tulisalo

« Reply #7 on: 22.11.04, 19:57 »

Hienoa. Jos on vihulaiset hukassa, niin katsoo vain peiliin. Jo alkaa vihuja löytymään Grin.

Ja hurrikaanilla vihut on aina nimenomaan perässä  Tongue  :-X

Christian Kurkio

Date Registered: 18.08.03

« Reply #8 on: 30.11.04, 07:56 »

Ja itsellä vielä frameja n. 10 verrattuna ilman peilejä lentelyyn

Minulla peilit vie PF:ssä 1024x960 resolla  10- 20 framea, 1600x1200 resolla tasaisesti 10 framea. Eli jos alkaa tökkiä, joudun laittamaan peilit pois päältä, ja Corsairista ei taaksepäin ilman peilejä näe kovin paljoa...

FSNS_CH
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1