FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.11.17, 18:01

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  Arviota videosta?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Arviota videosta?  (Read 1448 times)
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

Arviota videosta?
« on: 25.11.04, 19:49 »

Moi!

Olen virittänyt ja virittänyt,nyt pitäisi olla kohdallaan kun on vielä tuo "unpaid" Fraps käytössä!Virallisella saa sitten isompaa ja tarkempaa kunhan vehkeet kestää.

Tässä ei ole mitään kovin erikoista mutta testatkaa 200% kuva koolla,voi jotenkin katsoa vaikka fullscreeninä?

(n.7Mt.)
http://nappula.1g.fi/video/mt.wmv

T:Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

Re:Arviota videosta?
« Reply #1 on: 25.11.04, 20:07 »

200% ainakin menee todella hienosti.Myönnän,että en edes tajunnut,että minulla oli 200% päällä kun kuvanlaatu on sen verran hyvä.

BTW ihmettelin itse hieman tuota tilannetta kun koko koneeni räjähti telineet alhaalla en minä nyt mielestäni sillä kiinni leikanneella moottorilla ihan niin kovaa maata kohti tullut.
Kari Makkonen

Date Registered: 18.10.04

« Reply #2 on: 25.11.04, 20:33 »

Kyllä voi katsoa vaikka fullscreeninä. On muuten kiva kattella näitä videopätkiä, toivottavasti Harrilla riittää intoa aina välistä vääntää näitä!
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

« Reply #3 on: 26.11.04, 06:01 »

BTW ihmettelin itse hieman tuota tilannetta kun koko koneeni räjähti telineet alhaalla en minä nyt mielestäni sillä kiinni leikanneella moottorilla ihan niin kovaa maata kohti tullut.

Moi!

Tossa kun katsoi videota ja itse track:iltä niin olis näyttänyt sakkaavan ihan lopussa en sitten tiedä?Toinen syy voi olla se että kuten sanoit toimiessasi hostina oli grafiikat kevennetty ja silloin nuo aavikon/maaston muodot ei näy niin hyvin!

Hiton hyvä testisessio oli kumminkin ja varsinkin minua ilahdutti se että ei ollut ikoneita käytössä,se nostaa muuten fiilistä kummasti mutta myös haastavuutta!!

Tänään illalla sitten uusiksi,100% varma en vielä ole omasta osallistumisesta mutta yritän parhaani jotta päästään kähisemään!

T:Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

« Reply #4 on: 26.11.04, 07:32 »

Hyvältä näyttää koko näytölläkin videon kuvanlaatu kokoonsa nähden, joten tuosta on hyvä alkaa kartuttamaan sotafilmiarkistoja FSNS:n osalta.

Tänään voisi kyllä ehtiä mukaan taisteluvahvuuteen. Koko viikko on mennyt ihan käteen lentelyn osalta.

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Kari Makkonen

« Reply #5 on: 26.11.04, 12:11 »

Huono viikko kyllä lentelyn osalta tosiaan, moneltakos meinasitte pelailla kun ajattelin tuota toista kovoa testiä jollain aikaa illasta ( Vois varmaan vaipua hiljaiseen rukoukseen että en onnistu sekottamaan koko konetta ).
Ville Jalonen

« Reply #6 on: 26.11.04, 12:26 »

Jos tosiaan joku ei ole vielä huomannut,niin minä olen ainakin valmis pistämään tänään servun pystyyn,joten olisi deserttiä ja aikana 19.00-
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

« Reply #7 on: 26.11.04, 12:41 »

Voin laittaa kelapersuksille pyörimään mapin vaikka heti.
Joskin difficulty- asetukset pitäisi saada muutettua, mutta täältä töistä käsin
en voi tehdä sitä, koska en tiedä numerosarjaa. Jos Ville on himassa
niin sulta saisin sen kyllä.
Toinen vaihtoehto on kun pääsen pääsen kotiin n.klo 19.00 tietämillä, niin teen sen siellä.

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Kari Makkonen

« Reply #8 on: 26.11.04, 12:48 »

Niin kyllä tässä itsellä menee ainakin tuonne puol seitsemään ennen kun kerkee.
Ville Jalonen

« Reply #9 on: 26.11.04, 17:07 »

Jos tosiaan joku ei ole vielä huomannut,niin minä olen ainakin valmis pistämään tänään servun pystyyn,joten olisi deserttiä ja aikana 19.00-

Pelit käynnissä parin minuutin päästä ja tunnetusti IP löytyy priva puolelta
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

« Reply #10 on: 26.11.04, 20:16 »

Tehdäänkö niin, että hermoromahduksien takia, laitetaan erikseen ilmoitus. Mulla on nyt pinna tiukalla, eikä olis sinunkaan kuule kivaa nyt olla täällä. Huomenna täytyy olla jotain!
Ville Jalonen

« Reply #11 on: 26.11.04, 21:35 »

Erillinen ilmoitus on kylläkin ollut priva puolella.Tosin jatkona eiliseen pika-sessioon.Pitää vain olla silmä tarkkana sessioiden suhteen ja kyllä huomiseksi on suunniteltu sessiota.
Finski
Former member
« Reply #12 on: 26.11.04, 22:41 »

Yritetäänkö jättää tälläiset turhat kiukunpurkaukset vähemmälle jatkossa?
Kari Makkonen

« Reply #13 on: 26.11.04, 22:58 »

Vois olla ihan aiheellista !? Ei tässä nyt koko elämä ole kyseessä. Harmi kun ei tullut pelattua pitempään tänään, ei oikein kehtaa jos tulee porukkaa kylään. No viikonloppuna lupaan olla täysillä mukana sessioissa, jos ei muuten onnistu niin puhelin kiinni ja linnoittaudun  Grin
Aleksi Palojärvi

« Reply #14 on: 27.11.04, 08:00 »

No anteeksi vaan kamalasti, ettäö sanoin pari tuhmaa sanaa. Minun mielestä tuo vain osoittaa, mitä olen mieltä, kun jäi lento tekemättä. On täällä muutkin ollu vihaisia. Sitäpaitsi kirosanat ovat sensuroituja, ja jos todellakin tulee kiroilemisen aihetta, kiroilen kirosanoilla jotka ovat sensuroitu.
Finski
Former member
« Reply #15 on: 27.11.04, 09:27 »

No anteeksi vaan kamalasti, ettäö sanoin pari tuhmaa sanaa. Minun mielestä tuo vain osoittaa, mitä olen mieltä, kun jäi lento tekemättä. On täällä muutkin ollu vihaisia. Sitäpaitsi kirosanat ovat sensuroituja, ja jos todellakin tulee kiroilemisen aihetta, kiroilen kirosanoilla jotka ovat sensuroitu.

Se, että kirosanat on sensuroituja ei tarkoita, että niitä pitäisi viljellä jokaisen pisteen ja pilkun jälkeen.

EDIT: Jokaiselle hiukan oma-aloitteisuutta noiden sessioiden huomaamisen suhteen.
« Last Edit: 27.11.04, 09:52 by Timo Salenius »
Aleksi Palojärvi

« Reply #16 on: 27.11.04, 10:05 »

Selevä. Itse aion ainaskin omistaa tämän viikonlopun jääkiekolle Smiley.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1