Mersulle ja Brewsterille väriä pintaan..

<< < (5/14) > >>

Pihi:

Jussihan mainitsi templaten käytöstä. Template on 24-bittinen (8-bittisen kanssa ei voi käyttää layereita) ja siinä käytetään mainitsemasia layereitä, jotka siitten liitetään yhteen. Lopuksi värit 8-bittisiksi ja tallennus skineihin. Eli suomeksi Template sisältää kaikki mainitsemasi asiat.  

Joo, kuten mainitsinkin saattaa olla itsestäänselvyyksiä, mutta itse olen aina aloittanut "void" skinistä tai jostakin valmiista väritetystä skinistä ... Mistäs noita templateita saa, tuohan helpottaisi melkoisesti hommia?(tosin käytän CorelDrawia, ja sen mukana tulevaa Photopaint ohjelmaa, joten en tiedä kuinka hyvin se lukee Photoshopin templateja...) On muuten pirun hyviä skinejä, teitkö ne alusta asti itse?
Pihi

Finski:
Punaisten maalaus voisi mielestäni olla suht saman tyylinen, mutta kuitenkin sininen korvattaisiin punaisella. Kuulostaako tuo miltään? OPEx teetkö myös mulle tuollaisen paintin?

Lonkka:
Moio!

Ei helv**** mitään liekkejä vaan just niinkuin toi on!Epäilempä että FSNS camo on jo valittu!

T:Harri

P.S Kohta pukkaa kuvia ja voin sanoa jo nyt että hyvältä näyttää!!

Lonkka:
Ylihuomenna Tirri käytössä,vaviskaa!!!

T:Harri

OPe:

Moio!

Ei helv**** mitään liekkejä vaan just niinkuin toi on!Epäilempä että FSNS camo on jo valittu!

Olen kyllä samaa mieltä asiasta. Ainoat sallitut liekit ovat vihollisen koneesta tulevat.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page