FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
12.12.17, 12:06

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  Shotteja 27.11
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Shotteja 27.11  (Read 1206 times)
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

Shotteja 27.11
« on: 27.11.04, 21:47 »

Muutamia pika shotteja täytyy laitaa myöhemmin lisää...
Kaikki yhdestä taistelutilanteesta. Mukana Frantic ja Haukka Mersuilla liikenteessä, sekä Ville, Tatu & OPExi Spiteillä.

[ Attachment removed / expired ]

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

Re:Shotteja 27.11
« Reply #1 on: 27.11.04, 21:59 »

Loistavia shotteja ja myöskin tasapuolisesti pistetty.Ei jäänyt saksalaisille paha mieli,kun yksi spittikin kärähti.
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #2 on: 27.11.04, 22:14 »

Loistavia shotteja ja myöskin tasapuolisesti pistetty.

Missäs sitten on stukani? Tongue No vitsi, vitsi, hienoja kuvia kuitenkin
Olli Peranto

« Reply #3 on: 27.11.04, 22:24 »

Muutama rojut silmille, eli vissiinkin Ville / Haukka  Cheesy

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Ville Jalonen

« Reply #4 on: 27.11.04, 22:41 »

Rojut tuli silmille.Hyvinkin voin sanoa,että 90% todennäköisyydellä emme olisi törmänneet toisiimme,jos Haukalta ei olisi siipi lähtenyt.
Finski
Former member
« Reply #5 on: 27.11.04, 22:47 »

Haukasta täytyy sanoa sen verran, että mielestäni miehestä on tullut koko piru taivaalla Smiley Ja ylipäätään kaikki muutkin hiukan tuoreemmat pilotit on kyllä selvää nousua taidoissa tapahtunut Cheesy

PS: Vaikka Haukkahan on kyllä jo kokenut konkari laivueessamme!
Ville Jalonen

« Reply #6 on: 27.11.04, 23:05 »

Nimenomaan tuntuu siltä,että mitä nuorempi kaveri sitä parempi.Olen muuten tullut siihen tulokseen,että FSNS:ssä ei ole yhtään huonoa pilottia,paitsi ehkä minä Grin
Olli Peranto

« Reply #7 on: 27.11.04, 23:06 »

No tässä Martille... OPExi uhrina. Eka laukas oli kyllä pirun kaukaa joka sain akselirasvan käryämään. Spitti ei näköjään kestä pätkääkään sitä.

Kari Makkonen

Date Registered: 18.10.04

« Reply #8 on: 27.11.04, 23:45 »

Niin on kovatasoinen laivue, tiukassa on pudotukset. Punaiset ei kyllä armoo antaneet tänään, monesti oli tuliset oltavat  Grin Hyviä kuvia Opexi ottanut.
motojuzzi
Former member
« Reply #9 on: 28.11.04, 10:01 »

Olen muuten tullut siihen tulokseen,että FSNS:ssä ei ole yhtään huonoa pilottia,paitsi ehkä minä Grin
Mihis olet mut unohtanut..?  Grin

Noo, kehitystä olen itsessäni huomannut todella paljon, vaikken vielä suurimalle osalle teistä niin hyvin pärjääkään. Sihti paranee koko ajan, eilen tuli yksi minulle todella harvinainen "ekalla sarjalla alas" -pudotus, josta olen hiljaa itsekseni ylpeä..  Roll Eyes Mutta siinä oli kyllä ja puhdasta kostonhimoa mukana, kun kyseinen kaveri oli ensin tiputtanut mut pari kertaa yllätyshyökkäyksellä..  Grin Ja mersukin alkaa ihme kyllä taipua, ennen en osunut sillä mihinkään, nyt on jo pudotuksiakin tullut.

EDIT: Hienot kuvat OPExilta. Itse piti lähteä jo aika aikasin.  Tongue
« Last Edit: 28.11.04, 10:02 by Jussi Nieminen »
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

« Reply #10 on: 28.11.04, 10:08 »

Teillä oli niinku eilenki sessio? Sad
Martti Kujansuu

Date Registered: 01.01.03

« Reply #11 on: 28.11.04, 10:10 »

Ihmettelen vielä, miten OPEx:in onnistui karkaamaan n. 2 km:n päästä meidän kentästä omalle puolelle  Roll Eyes (Eli silloin tulee ilmoitus ""XX" has escaped")
Olli Peranto

« Reply #12 on: 28.11.04, 10:35 »

Teillä oli niinku eilenki sessio? Sad

Axu ei millään pahalla, mutta jos sulla näkyy privapuoli ja seuraat viestejä, niin mielestäni aika selvästi kävi ilmi, että sessiota oli tarjolla.
Porukkaa oli lentämässä n. klo17.30-21.30 välisenä aikana. Itsekkin ehtisin mukaan vasta klo 20:n jälkeen.

uggi
Former member
« Reply #13 on: 28.11.04, 10:40 »

Axu ei millään pahalla, mutta jos sulla näkyy privapuoli ja seuraat viestejä, niin mielestäni aika selvästi kävi ilmi, että sessiota oli tarjolla.

Ehkä sessiotarjonnasta vois laittaa jonkun yhden threadin mihin voisi postata että nyt on sessiota tarjolla. Sen threadin voi sitten laittaa itse notifyyn niin että saa aina sähköpostiinsa ilmoituksen kun joku on laittanut ko. threadiin uuden viestin.

Tai sitten vaan pitää foorumia selaimessa auki ja refreshaa ja seuraa ilmoittelua, itselläni tämä menetelmä on toiminut oikein hyvin Grin
Aleksi Palojärvi

« Reply #14 on: 28.11.04, 10:48 »

En oikein tajua sitä privapuolta. Tunnukset on, mutta mistä sieltä katsotte niitä viestejä? Olen yrittänyt selvittää sitä itselleni, mutta ei ole onnistunut. Jos Nordicin privaa tarkoitat, niin ei ole tullut mitään.
uggi
Former member
« Reply #15 on: 28.11.04, 10:53 »

En oikein tajua sitä privapuolta. Tunnukset on, mutta mistä sieltä katsotte niitä viestejä? Olen yrittänyt selvittää sitä itselleni, mutta ei ole onnistunut. Jos Nordicin privaa tarkoitat, niin ei ole tullut mitään.

Foorumilistan ihan viimeisenä pitäisi näkyä "FSNSquad private discussion", jos sinut on sinne lisätty. Jos ei ole niin se on varmaan erehdys.

Jos muut FSNordicin keskustelualueet eivät juuri kiinnosta niin voi bookmarkata suoraan urlin http://www.fsnordic.net/discussion/index.php#b51 , se heittää foorumilistan häntäpäähän niin että FSNSquadin julkinen foorumi on ihan sivun yläreunassa ja privafoorumi näkyy siellä viimeisenä..

edit: korjasin urlia
« Last Edit: 28.11.04, 11:49 by Sami Luoma-Pukkila »
Olli Peranto

« Reply #16 on: 28.11.04, 10:57 »

No hitto, eikös sulla sitten näy. Viimeinen alhaalla pitäisi olla meidän private-discussion. Koitas kirjautua ulos ja uudeellen kirjautua, että tuleeko sitten  näkyville. Mun piti tehdä ainakin noin.

Tälläinen pitäisi näkyä

Aleksi Palojärvi

« Reply #17 on: 28.11.04, 11:37 »

Noo voi hel... ups! No lisäkkää toki minutkin sinne! Luulin, että tarkoitatte tätä: http://www.vintageaviationresearch.com/forums/
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

« Reply #18 on: 28.11.04, 21:17 »

Moi!

Upeita kuvia kertakaikkiaan,taidanpa jäädä eläkkeelle fotohommista!

T:Harri

P.S Sorry että en olut mukana,enempi ja vähempi ollut näitä pikkujouluja ja jatkuu vielä pariviikkoa(asiakkaat)

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1