Pages: [1]
|
 |
|
Author
|
Topic: Track IR (Read 592 times)
|
Jaakko Pekkanen
Date Registered: 12.04.04
|
Tere!
Olen suunnitellut hankkivani TiR:n itselleni joululahjaks, vieköhän kyseinen värkki paljon konetehoja ja hidastaako frameja? Toimiiko kys. laite ns. portaattomasti Il2:ssa kuten hiirikin toimii, vai kääntyykö pää aina jotain kokonaisia kulmia, esim 45ast. tai 90ast. kerrallaan? Viisaammat vastakkoon
EDIT: 100s viesti!
|
|
« Last Edit: 29.11.04, 18:13 by Jaakko Pekkanen »
|
|
|
|
|
Martti Kujansuu
Date Registered: 01.01.03
|
Tere!
Olen suunnitellut hankkivani TiR:n itselleni joululahjaks, vieköhän kyseinen värkki paljon konetehoja ja hidastaako frameja? Toimiiko kys. laite ns. portaattomasti Il2:ssa kuten hiirikin toimii, vai kääntyykö pää aina jotain kokonaisia kulmia, esim 45ast. tai 90ast. kerrallaan? Viisaammat vastakkoon
Siinä on esittelyvideota Track IR:n käytöstä PF:ssä kuvattuna http://media.naturalpoint.com/video/games/pf/trackir-pacificFighters-800x600-v1.wmv
|
|
|
|
Olli Peranto
Date Registered: 01.08.02
|
Tere!
EDIT: 100s viesti!
Kääntyy portaattomasti ja en ainakaan huomannut framejen laskevan omalla kokoonpanolla. XP2200 Giga 333-DDR muistia r9800pro
|
|
« Last Edit: 29.11.04, 19:15 by Olli Peranto »
|
|
 It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
|
|
|
|
|
Pages: [1]
|
|
|
|
|
|