M: Nokia 9210 Communicator MYYTY!
tepatestaaja:
Päivitin Commarin 9210:sta 9210i:hin, joten laitan vanhemman Commarin myyntiin. Laite on toimiva, mutta ei uusi. Se on ollut minulla yli vuoden päivittäisessä käytössä. Akun lataus kestää puhumatta melkein viikon ja puhumalla vähemmän. Tyypillisesti lataan itse sitä noin viiden päivän välein.
Softan versio on 4.13(6). Mukana käsikirjat, CD-ROM, pöytäteline & kaapeli sarjaporttiin ja laturi. Kaikki alkuperäisessä laatikossa.
Hintapyyntö on 45€ + toimituskulut, jollet itse tule hakemaan Espoosta.
(Vastaavia laitteita on myynnissä Huuto.netissä jopa 100€ - 210€:n hintahaarukassa ja rikkinäisestäkin pyydetään 41€, joten tämä on halpa! Special price for FSN members! )
(Jos kiinnostuneita on enemmän, niin sitten paras tarjous hyväksytään.)
Ohessa muutamia kuvia laitteesta.
Spetsnaz:
Pistin yv:tä...
tepatestaaja:
Tässähän saa kohta meklarina toimia
Puhelin ei ole uuden veroinen, sillä se on jo yli kahden vuoden ikäinen. Kuoren kulmissa on pieniä kulumia kuten kuvat sen todistavat ja toisessa saranassa on murtuma, joka on liimattu. Tuo murtuma on siinä ollut niin kauan, kun se on miedän taloudessa ollut. Toimintaa se ei haittaa millään tavalla.
Korkein tarjous tähän mennessä on tullut privaan 55€ + postikulut.
Pidän Commaria myynnissä huomiseen (to 16.12.) klo 18:00 asti ja sitten kolmannen kerran jälkeen lyön nuijalla pöytään.
Hexteri:
Laitoin privaa.
tepatestaaja:
Paras tarjous on nyt 65€.
Päätän kaupat tänään klo 17:30.
Huom! Tarjouksia korottaessanne huomatkaa, että kysymys on käytetystä laitteesta, jossa ei ole enää takuuta. Se voi toimia päivän tai vuosia.
Olisi mukava, jos tarjouksen tekijä laittaisi viestiinsä puhelinnumeron, niin soitan sitten kaupantekovaiheessa yhteystiedot jne.
Navigation