VATSIM kuvia tänne

<< < (29/322) > >>

piitu:

Juho Penttilä siis, kylläpä nimet sekoaa

Joo, mitäpä tuosta, sattuuhan näitä.
Aloin vain ihmetellä, että mikäs nyt kuin en muista tuolloin olleeni lentämässä. Vaikka mulla huono muisti onkin, niin ei kai se nyt ihan niin huono vielä ole...  

mazze:

Sattuiko joku tältä foorumilta olemaan eilen illalla Helsinki-Vantaalla siinä 20-22 aikaan tunnuksella OH-CIR tai joku tuommonen?

2.4 OHCIR tunnuksella lensin, mutta EFTP-EFTU ja 18-20 aikoihin puljaa Antin sekä philesin kanssa. Muita ei sinä päivänä lentänyt OHCIR tai OH-CIR tunnuksella

Superfinnair:
Terve!

"Uunituore" kuva lennolta EFTP-EFHK. Laskussa EFHK:lle 04R, ILS. Ilma oli aikasta paha, mutta ei kuitenkaan mitään paheempaa.  

[ Attachment removed / expired ]

Axu:
Noniin... Olipas mukava flaikari muuten, mutta lähdössä teki taas kerran tenät tämä sanonko mikä... No eiku uudestaa ilmaan.. Tästä kuvasta ei saa kuvaa, mikä meininki oli hesassa, eli oli siellä paljon enemmän koneita:

Ja finaalissa kiitotielle 12.. Ja juurikun olin ottamassa torniin yhteyttä, niin se tietenki hävis. Voi onnettomuuksien päivä, mutta jospa sitte paluulento menis putkeen:

Superfinnair:
Terve!

Tässä muutamat kuvat illan VFR flaikkarista. Fiilis oli katossa, ja tapahtuma oli hyvin järjestetty. Itse lensin EFPO-EFTP ja Prinkkalassa vielä läpäreitä. Kuvia tuli 250, joten tässä vain muutama

Porin platalla

Odotellaan

Koneita odottelemassa

Porin ilmatilaa

Ilmatilaa matkalta

Kivasti porukkaa online

Odotellaan lentoonlähtövuoroa Tampereella.

T: OHPDB

Navigation

Up one level

Next page

Previous page