VATSIM kuvia tänne

<< < (37/322) > >>

OOlli:
Itse lentelin eilen Aer Lingusilla lennon EIN111 Shannonista New Yorkiin. Koneita oli Kennedylle matkalla yhteensä reilut 60.

1. Pohjois-Atlantin ruuhkaa. Tällaisessa seurassa ajettiin lähes koko matka. Joutui vielä jäämään pinnalle FL340, eikä myöhemminkään päässyt kuin FL360:n.
[ Attachment removed / expired ]

2. Sama kuin ykköskuvassa, mutta ohjaamosta eteenpäin.

3. Nyt ollaan jo Monctonin yllä. Takana tulee V-P Ruohosen OAL411.

4. Boston Center oli täysin tukossa eikä siihen saanut minkäänlaista yhteyttä, joten menin omin neuvoin TRAIT -holdingiin odottelemaan lisäohjeita. Itse selvisin vain noin vajaan tunnin pyörimisellä. Siinä sitten syntyi myös parikin vaaratilannetta, kun osa koneista jäi holdingeihin ja osa jatkoi ENE4 -arrivalia. Alkaa muistuttaa jo simun default ATC:tä

5. Lähestymässä Kennedyä. Vierellä tuli FIN5 Helsingistä, josta lennonjohtaja antoi liikenneilmoituksen ja ohjeeksi "maintain visual separation".

Juuso:
Juuri Rovaniemeltä saapuneena. Kapteeni Jääskeläinen hönkii taka-alalla bussia kohti Oulua..  

-J

Lauri:

Juuri Rovaniemeltä saapuneena. Kapteeni Jääskeläinen hönkii taka-alalla bussia kohti Oulua..  

-J

Tuohan on melkein kuin "Fly Inn"-kuvakulma, joskin liian korkealta.. Yritin eilen hakea simussa tuota Fly Inn-kuvakulmaa terminaalilta. Kuvia ei tarttunut mukaan..

mazze:

No siihen minun on hieman hankalampi vaikuttaaOptions - Settings - Traffic ja sieltä voi ottaa ruksit pois myös moninpelissä.

Kyllä, mutta minä olin se joka lensi siivellä, se kenen päällä oli tuo teksti, eli en se kenen kuuluisi ottaa nuo tekstit pois

tumpelo:
Tuli lennettyä Rovanimeltä Ouluun tässä muutama kuva Oulusta

Tollanen tuli Helsingistä

Hmm... Mites nuo kuvat noin kärsineiltä näyttää

Navigation

Up one level

Next page

Previous page