VATSIM kuvia tänne

<< < (125/322) > >>

larjou:

Mikäs paneeli tämä olikaan? Itse olen Ken Mitchelliä käytellyt, mutta tuo näyttää paljon paremmalta!

Löytyy avsimista hakusanalla panel_emb170v2.zip.

priha:
Lauri Ylitalo]
Löytyy avsimista hakusanalla panel_emb170v2.zip.

Ja päivitetty versio täältä: http://forum.va-interair.de/index.php?topic=3558.0. 
Huomaa myös bugihuomautus tossa threadissa.

Pona:

Kenes Emppu toi on? Onko ko. paneelissa FMC vai lensitkö vektoroimalla vai..?

Mitä nyt tossa AVSIM:issa katsoin niin pitäisi kyllä olla FMC, ja VNAV! Menee kyllä heti lataukseen. Itellä on tullut vähän vähäksi ton Empun lentäminen kun en ole löytänyt hyvää paneelia. Nooh, nyt ainakin näyttää hyvältä.

//P.L

larjou:

Kenes Emppu toi on? Onko ko. paneelissa FMC vai lensitkö vektoroimalla vai..?

Se on Dreamwingsin tekemä ja paneelissa ei ole kunnollista FMC:tä. Itse käytän VasFMC:tä navigointiin.

Henkka91:
Tänään oli lennolla AY767, EFHK - LOWW aivan sanoin kuvaamaton tunnelma lähestymisestä. ILS:llä läpi mustasta pilvestä suoraan kauniin auringonlaskun sävyttävään finaaliin ja silkinpehmeä kosketus Fly Tampan Wienin kentän pintaan  . Juuri ottamassa autopilottia pois päältä!
[ attachment removed ]

Paikalla oli odottamassa suomalaisen "puskalentäjän" saapumista Lufhansan dösä ja Austrian Airlinesin putte!
[ attachment removed ]

Ja sen jälkeen matkustajat saivat hyppiä ulos lentokoneesta! 
[ attachment removed ]

Lähdössä meni kaikki persiilleen, mutta lentopinnoille päästyä lento oli täydellinen! pyydän anteeksi Helsinki Radarilta, kun en ollut varautunut lennonjohtopalveluun yht-äkkiä ja matolootakin sekosi nousun jälkeen...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page