FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.07.17, 16:37

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  FB+AEP+PF asennus
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: FB+AEP+PF asennus  (Read 1543 times)
Christian Kurkio

Date Registered: 18.08.03

FB+AEP+PF asennus
« on: 21.12.04, 11:20 »

Mitenkäs tuo onnistuu? Olen nyt asentanut sekä FB+AEP että PF:n erillisinä asennuksina, mutta miten saan asennettua ne FB+AEP+PF, noista kahdesta riippumattomaksi?

Mahtoiko tuo tulla tarpeeksi sekavasti ilmaistua...?  Undecided

FSNS_CH
motojuzzi
Former member
Re:FB+AEP+PF asennus
« Reply #1 on: 21.12.04, 11:27 »

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=51;action=display;threadid=31668;start=0

Tuossa loppupuolella on Harrin ohjeistus mulle, ja hyvin pelaa. Eli lyhyesti, kopioit koko FB+AEP kansion, nimeät sen joksikin muuksi, ja asennat sitten PF:n sen toisen päälle. Sitten kun haluat pelata pelkkää FB+AEP:ta, nimeät sen kansion, missä on myös PF joksikin muuksi ja tuon FB+AEP-kansion virallisella kansion nimellä (jotain tyyliin IL-2 Sturmovik Forgotten Battles, itse laitoin tuon litannian muistiin). Tuo Harrin ohje on luultavasti selvempi..

Sitten noita päivityksiä PF:ään, niihin löytyy linkkejä tuolta pätsi-threadystä. No-cd-pätsiin löytyy linkki privapuolelta, mutta se vanha linkki ei enään toimi (?), joten se pitää etsiä itse sen linkin kertomalta sivulta.
woordi
Former member
« Reply #2 on: 22.12.04, 18:28 »

Minäkin kuittaan tuon PF:n ensi viikolla.  täytyy sit vissiin sooloilla noitten kansioiden kanssa heh Grin Tavannut olen kovasti tota ohjeistusta, mutta eiköhän se siitä.
« Last Edit: 22.12.04, 18:29 by Ilkka Kärki »
Jari Välkkynen

Date Registered: 27.09.03

« Reply #3 on: 23.12.04, 03:50 »

On muuten positiivista, että pelintekijä jaksaa päivitellä sarjaa aktiivisesti, mutta kääntäen olisi mukavaa saada joskus valmis tuote paketista Grin

Mulla on tällä hetkellä versiot 3.01m ja 3.02bm, ja voin sanoa että viimeisimmässä (beta)päivityksessä sitten häviää koneet näkyvistä tietyllä etäisyydellä...(300 - 500m) Toivottavasti korjaavat tilanteen varsinaisessa virallisessa päivityksessä... voi olla ettei ongelma esiinny kaikilla, mutta esim. Mersulla boomailu on tosi vaikeaa kun kohde häviää lähes näkymättömiin tietyllä etäisyydellä..

Pihi

-LLv26_Pihi
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

« Reply #4 on: 23.12.04, 06:26 »

Moi!

Kiirettä pukannut huohh!!

Tuosta kansio kikkailusta sen verran että jos teillä on XP käyttiksenä katsokaa ettette yritä unistallloida esim. FB+AEP:tä jos se on eri kansiossa mihin sen olette alunperin asentanut muuten tulee "big problem",sama koskee FB+AEP+PF asennusta!

Eli jos olet asentanut FB+AEP:n kansioon C:\Illu niin katsokaa poistaessanne em. asennusta että juuri se löytyy tuosta osoitteesta.

XP:n prefetch loki on sitten kummallinen otus Grin

T:Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Christian Kurkio

Date Registered: 18.08.03

« Reply #5 on: 23.12.04, 09:45 »

Harri, mikä versio tuosta PF:stä on nyt käytössä jos hostaat peliä? FB+AEP+PF vai pelkkä PF? Tiedän vaan asentaa omalle koneelle. (FB+AEP+patch on jo erillisenä asennuksena)

Manuaalin mukaan noita pitäisi jotenkin pystyä asentamaan kolme vaihtoehtoa: FB+AEP, FB+AEP+PF ja PF, onko jollain hajua miten tuo tehdään? Ja toisaalta onko tuolle pelkälle PF:lle tarvetta, eli onko noita pelkkiä PF sessioita, vai onko normaalisti käytössä joko FB+AEP tai FB+AEP+PF?

Ja sitten vielä hieman ohi aiheen että koska mahtaa olla seuraava sessio? mulla aukesi vihdoin tuo yhteys kotona että voisi kokeilla liittyä mukaan.
« Last Edit: 23.12.04, 09:49 by Christian Kurkio »

FSNS_CH
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

« Reply #6 on: 23.12.04, 09:49 »

Harri, mikä versio tuosta PF:stä on nyt käytössä jos hostaat peliä? FB+AEP+PF vai pelkkä PF? Tiedän vaan asentaa omalle koneelle.

Manuaalin mukaan noita pitäisi jotenkin pystyä asentamaan kolme vaihtoehtoa: FB+AEP, FB+AEP+PF ja PF, onko jollain hajua miten tuo tehdään? Ja toisaalta onko tuolle pelkälle PF:lle tarvetta, eli onko noita pelkkiä PF sessioita, vai onko normaalisti käytössä joko FB+AEP tai FB+AEP+PF?

Ja sitten vielä hieman ohi aiheen että koska mahtaa olla seuraava sessio? mulla aukesi vihdoin tuo yhteys kotona että voisi kokeilla liittyä mukaan.

Moi!

Itselläni ei ole tällä hetkellä Pacific:iä asennettuna(ei edes yksistään!) ja meinaan sen asentaa sitten kun sitä alamme yleisesti käyttää(FB+AEP+PF+patchit)
Tällä hetkellä on koneella FB+AEP+2.04v.

T:Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Kari Makkonen

Date Registered: 18.10.04

« Reply #7 on: 23.12.04, 11:18 »

Minä formatoin tässä joulun aikaan, niin sen jälkeen siirryn sitten Pacific Fightersiin kokonaan. Muutenkin saattaa taukoa tulla sessioihin kun on muutto edessä tammikuun alkupuolella, toivotaan että netin saan nopeesti. Hyvät joulut kaikille !
« Last Edit: 23.12.04, 11:20 by Kari Makkonen »
motojuzzi
Former member
« Reply #8 on: 23.12.04, 13:17 »

Harri, mikä versio tuosta PF:stä on nyt käytössä jos hostaat peliä? FB+AEP+PF vai pelkkä PF? Tiedän vaan asentaa omalle koneelle. (FB+AEP+patch on jo erillisenä asennuksena)
Ja ainakin tuossa mun laittamassani linkissä (aiemmin) oli sellainen ajatus, että tuosta pelkästä PF:stä ei ole hyötyä. Samat mahdollisuudethan on FB+AEP+PF:ssä. En ainakaan itse pelkkää stand-alone PF:ää asenna, laivue tulee kait käyttämään tuota FB+AEP+PF:ää..
Ismo Nurmi

Date Registered: 23.10.03

« Reply #9 on: 02.01.05, 09:04 »

Summa summarum: Siis tuo kaksilla kansioilla kikkailu jää pois jos lennetään vain yhdellä versiolla? FB+AEP+PF+3.03m?
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

« Reply #10 on: 02.01.05, 09:11 »

Jep, juuri näin.

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Ismo Nurmi

Date Registered: 23.10.03

« Reply #11 on: 02.01.05, 09:13 »

Helpotuksen huokaus.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1