HYVÄÄ JOULUA JA ERITTÄIN HYVÄÄ TULEVAA VUOTTA 2005 KOKO SQUADILLE!

(1/3) > >>

Finski:
Jälleen se aika jolloin koneet pistetään hangariin (ainakin omalta osaltani) ja ruetaan syömään kinkkua ja vähän ajan päästä ampumaan raketteja

Muistan vielä, kun kirjoitin viime vuonna vastavaa viestiä. Kylläpä se aika kuluu vaan todella nopeasti! Itse olen huomisesta alkaen poissa pk-seudulta ja palailen sitten vasta ensi vuoden puolella 2.päivä luullakseni. Niille Squadilaisille jotka sattuvat asumaan tai olemaan silloin Kuopion lähistöllä, niin eikun privaa tai soittoa (ne kenellä numero jo on) ja kävästään vaikka kahveella Pääsen kuitenkin aina silloin tällöin kaverini luota katsomaan foorumia/privoja.

Ei kait tässä voi muutakuin kiittää kaikkia FSN Squadronin pilotteja menneestä vuodesta, joka laivueen osalta näytti aina vain paranevan loppu vuotta kohden ja siitä pidetään kiinni, että nousu jatkuu ensi vuonna! Viimeisten kuukausien aikana sessiot ovat olleet todellakin mielenkiintoisia ja porukkaa on riittänyt!

Ne ketkä aikovat ostaa raketteja uutena vuotena, käykää katsomassa osoitteesta www.rakettikeiu.com videopätkiä myytävistä pommeista. Selventää paljon niin ei tule ostettua taas jotain sellaista mistä toivoi (ja maksoi) paljon, muttei sitten saanutkaan vastinetta. Huomatkaa, että erillisenä myytävät "isot" raketit ovat mielestäni paljon huonompia, kuin parilla kympillä saatavat n.10kpl Banzai-raketti pakkaus. On siellä myös Luftwaffekin

Mutta nyt.....

Oikein hyvää ja rauhallista joulua, sekä ikimuistoista Uutta Vuotta 2005 !!

Olkaa pommien kanssa varovaisia ja syökää kinkkuakin varoen

Nähdään minun osaltani ensi vuonna!

Lonkka:
Moi!

Minunkin puolestani erittäin

Hyvää ja Rauhallista Joulua FSNS:n piloteille

T:Harri

OPe:
  #63 Toivottaa Laivueelle Hyvää ja Rentouttavaa Joulua!!  

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta minunkin puolestani!

T:Ville Jalonen (FSNS_Ville #04)

Axu:
Erittäin hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta myös täältä!

TV: Axu 69

Navigation

Up one level

Next page