Tähän threadiin kohta kuvia kinkunsulattelusta.(kuvat lisätty)

(1/4) > >>

Finski:
Todellakin hyvät käminät oli Pistän kohta tähän yhden kuvasarjan eräästä erittäin upeasta, mutta myös aika koomisesta tilanteesta

Todellakin oli välillä melkoisen upeaa taitolentoa tietämättämme a la Ville ja Vulcan.

Miksihän ei näkynyt JPV eikä muutama siniseltä puolelta noilla trakeilla???

EDIT: Puolen tunnin sisällä tulee kuvat

EDIT2: korjaus

Finski:
Vulcan ja Ville partioivat...

Nyt teki tämä suomi-poika pahan virheen uskaltautuessaan alueellemme. Vai tekikö? Takana kaksi kiukkuista Warhawkia...

Ville ja Vulcan ottavat ensimmäisen kosketuksen... (kohta vähän kovemmankin )

Ville aloittaa sarjalla...

Vulcan liittyy mukaan...

Ville täräyttää toisen kerran.

Vulcan hakee vieläkin paikkaa...

Ja Ville täräyttää taas

No nyt sai Vulcan sihdin jotenkin mersuun..

Jotenkin luulen, ettei tämä ole jokaisen mersukuskin unelma tilanne. Ainakaan, kun ei tiedä tulevaa...

Ville antaa sarjaa. Mitä helv... kolmas kone   Kuvakaappauskyssäri: Onko tuohon parempaa ohjelmaa kuin FS Screen?

Tästä kuvasarjasta se alkaa! Katsokaa tuota Villen kanssa pidettyä muodostelmaa koko liikkeen läpi !!!

Upean liikkeen päätteeksi Vulcan täräyttää vuorostaan sarjan. Mahtaa mersukuskilla olla todellisuudessa jo tuossa tilanteessa tuskan hiki päällä.

"Eiku Vulcan anna nyt minun ampua seuraavaks!"

"Hulluja nuo venäläiset!"

;D;D

Loistavia kuvia, tosin jotain ihme virheitä oli: 3 konetta, siiven kärjet poissa paikaltaan, mutta ei se haittaa, tilanne tuli selville. Kaksi pirun ahnetta venäläistä, jotka halusivat pudottaa suomi-pojan, mutta miten kävikään

Finski:
Juu mä en ymmärrä tuota miksi tuo ohjelma tekee noin. Monista kuvista on siiven kärjet pois. Voin laittaa tuon trakin jakoon niin jokainen halukas saa katsoa sen nauhalta.

EDIT: Träkki tästä oikea nappi ja save target menetelmällä.

ckur:
Tjoo, minulla oli tuo numero 55 (toivottavasti se ei ole jonkun vakinumero?) ja kyllä oli aika hikiset hetket oli käsillä, mutta pääsin tuolta reissulta kotiin kun te näemmä törmäsitte, ihmettelinkin vähän mihin toinen katosi, kun huomasin tuosta tekstistä vain että toinen syöksyi maahan.

Navigation

Up one level

Next page