28.12 sessiosta kuvia tähän

<< < (5/7) > >>

Axu:

Pari kommenttia kuvien perusteella sinisten tappioista

Mersua käytetään "väärin" eli yritetään kaarrella matalalla (paha, paha)Varmistus puuttuu kokonaan, eli kaikki mahdolliset koneet lähtevät yhden punaisen perään

No sinä et välttämättä lähekkään kartoon mersulla . Eikös joikaisella ole ihan oma taktiikka? Ja kyllä siellä korkealla lenteli niitä mersuja, kun toiset karsivat pois sitä vihua.

Marski:

Eikös joikaisella ole ihan oma taktiikka?

Luonnollisesti, mutta siitä ne tappiotkin johtuvat jos yritetään koneella tehdä sellaista mihin se ei ole suunniteltu.

Ja kyllä siellä korkealla lenteli niitä mersuja, kun toiset karsivat pois sitä vihua.

Kyllä yksi on riittävästi jahtaamiseen, jos on monta niin silloin törmäysriski kasvaa ja suojaamiseen jää vähemmän koneita

OPe:

Kyllä yksi on riittävästi jahtaamiseen, jos on monta niin silloin törmäysriski kasvaa ja suojaamiseen jää vähemmän koneita

Tästä kommentista tulee mieleen taistelu suomenlahdella. Vihun kanssa nautiskelin jo pidemmän aikaa kun kelapilotti ( Martti ) tulee takaa suoraan mun tulilinjalle ja ampuu mun valmiiksi pehmitetyn kohteen alas. joten enpä ota kovin vakavasti nyt Martin kommettaja.  

Lonkka:

Tästä kommentista tulee mieleen taistelu suomenlahdella. Vihun kanssa nautiskelin jo pidemmän aikaa kun kelapilotti ( Martti ) tulee takaa suoraan mun tulilinjalle ja ampuu mun valmiiksi pehmitetyn kohteen alas. joten enpä ota kovin vakavasti nyt Martin kommettaja.  

Eikä muuten ole ainoa kerta ,pahus kun ei ole enää shotteja tallella.

T:Harri

Marski:

Noh, pehmittää saa, mutta ei saa leikkiä  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page