FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.09.17, 17:11

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderators: Jari Varje, Harri Lonnqvist)
| | |-+  Päijänne 29.12.04 kuvia
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Päijänne 29.12.04 kuvia  (Read 966 times)
Harri Lonnqvist
Moderator

Date Registered: 15.11.01

Päijänne 29.12.04 kuvia
« on: 30.12.04, 18:16 »

Moi!

Muutamia shotteja eilisestä Päijänne kahinasta mikä piti olla alunperin WinterWonder!

Kuvat on lähinnä P-40 esittelyä ja sinisten puolelta ei ole paljoakaan kuvia,nyt ne kamerat pyörimään kun lennetään!

Ja taas kerran MT rutisee siitä että joko skindownload ei ole päällä tai unohdetaan tunnukset tai on tuplatunnarit!

Lisää kuvia täällä,saattaa olla tuplia mutta jo puolet karsittu pois!Track:it saa alkupuolen sessiosta mutta viimeinen on yli 30Mt.

P.S Tatu,ei näin Illun eteen.Sun onni että putket olivat tyhjät Grin

http://nappula.1g.fi/kuvat/Paijanne29.12.04/

[ Attachment removed / expired ]

T:Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
woordi
Former member
Re:Päijänne 29.12.04 kuvia
« Reply #1 on: 30.12.04, 18:30 »

voi vitalis kun en kerenny eilen mukaan Undecided kyllä on taas päästelty meneen. Huoh Taas yks oppi ilta vähemmän
« Last Edit: 30.12.04, 18:31 by Ilkka Kärki »
Aleksi Palojärvi

Date Registered: 15.03.04

« Reply #2 on: 30.12.04, 18:58 »

Harri. Mites hitossa tuollaset grafffa? Itsellä kaikki täysillä, mut ei läheskään noin hineo Shocked. Ai niin. Hienot kuvat.
Harri Lonnqvist
Moderator

« Reply #3 on: 30.12.04, 19:20 »

Harri. Mites hitossa tuollaset grafffa? Itsellä kaikki täysillä, mut ei läheskään noin hineo Shocked. Ai niin. Hienot kuvat.

Mikäs näyttis sulla on?Sieltä valikosta laitat maatextuureihin "Perfect" jos näyttis tukee DX9:ää.

Noissa viimeisissä kuvissa taitaa olla muuten CH:n ensimmäinen tili FSNS:n riveissä Grin

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

« Reply #4 on: 30.12.04, 19:40 »

Ja taas kerran MT rutisee siitä että joko skindownload ei ole päällä tai unohdetaan tunnukset tai on tuplatunnarit!

Nyt on kyllä kumma juttu, koska skindownload on päällä 110% varmuudella, mutta minua ei näy.

Tuli muuten jälkikäteen mieleen, unohdin OPExillekin mainita pelin aikana, siis OPEx:n lentäessä sinisillä OPExin skinit näkysivät, mutta tullessaan punaisille, skiniä ei näkynyt Huh
Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

« Reply #5 on: 30.12.04, 20:17 »

On ne hienot kuvat jälleen  Tongue

Ville kun siirryin punaisille, niin otin käyttöön sun tekemän skinin.
Sen kokohan n. 1Mega, joten se kestää jonkin aikaa ennen kuin mun kokoonpano on  lähettänyt sen serverille ja taas vastaavasti serverillä kestää jakaa sitä muille. Lisäksi serveri vastaanottaa ja lähettää muuta tietoa jatkuvasti.

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Harri Lonnqvist
Moderator

« Reply #6 on: 30.12.04, 22:53 »

On ne hienot kuvat jälleen  Tongue

Ville kun siirryin punaisille, niin otin käyttöön sun tekemän skinin.
Sen kokohan n. 1Mega, joten se kestää jonkin aikaa ennen kuin mun kokoonpano on  lähettänyt sen serverille ja taas vastaavasti serverillä kestää jakaa sitä muille. Lisäksi serveri vastaanottaa ja lähettää muuta tietoa jatkuvasti.

Eli eilisessä tapauksessa mun kone!Mutta eikö se ole niin kun sinne "netcacheen" kerran se skini latautuu niin sen pitäisi näkyä??

Nyt ei ollut kuin pari kuskia joiden skin ei näkynyt???

Olli Peranto

Date Registered: 01.08.02

« Reply #7 on: 30.12.04, 23:02 »

Eli eilisessä tapauksessa mun kone!Mutta eikö se ole niin kun sinne "netcacheen" kerran se skini latautuu niin sen pitäisi näkyä??

Nyt ei ollut kuin pari kuskia joiden skin ei näkynyt???

Juuri näin, mutta tarkoitin kun mulla oli ekaa kertaa Villen P-40 skini käytössä, niin se ei ehtinyt näkyä vielä Villelle.

It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

« Reply #8 on: 30.12.04, 23:55 »

niin se ei ehtinyt näkyä vielä Villelle.

En tullutkaan ajatelleeksi tuota.

Jotenkin vain sain kuvan, että skini olisi kuitenkin näkynyt pelitilanteessa, mutta mikä lienee sitten vikana tuossa, joko minun koneeni ei päästänyt skiniä ulos tai servu ei ladannut sitä.

Tosin onhan trakkeihinkin vikoja tarttunut, minun trakit toimivat hyvin, mutta Vulcanilla näköjään ei aivan täysin (lainaus ketjusta kuvia kinkunsulattelusta)

Miksihän ei näkynyt JPV eikä muutama siniseltä puolelta noilla trakeilla???
Tapsa Tulisalo

Date Registered: 13.12.02

« Reply #9 on: 31.12.04, 10:06 »

Moi!
P.S Tatu,ei näin Illun eteen.Sun onni että putket olivat tyhjät Grin

EEHHEhhe  Grin  Grin  Jos minä nuo kaikki huomaisin, enhän minä tonttiin putoilisikkaan niin helposti. Jos olisin tuonkin tiennyt, olisin jarruttanut -piruuttani.

Laihian yllä variksekki lentää ylösalaasin - ku ei ne viitti kattella sitä kurjuutta!
Christian Kurkio

Date Registered: 18.08.03

« Reply #10 on: 02.01.05, 09:51 »

Noissa viimeisissä kuvissa taitaa olla muuten CH:n ensimmäinen tili FSNS:n riveissä Grin

Ensimmäinen pudotus FSNS:n riveissä tuli LAGG-3:lla aikaisemmin  tuossa samassa sessiossa.

T:CH

FSNS_CH
motojuzzi
Former member
« Reply #11 on: 06.01.05, 12:41 »

Ensimmäinen pudotus FSNS:n riveissä tuli LAGG-3:lla aikaisemmin  tuossa samassa sessiossa.

T:CH
Eppep.. Ei pidä paikkaansa. Silloin kun taisit olla ekan kerran mukana, sait mersulla meikäläisen alas, kun olin P-40:llä liikkeellä.  Wink
Christian Kurkio

Date Registered: 18.08.03

« Reply #12 on: 07.01.05, 11:10 »

Tuo pudotus on jäänyt minulta huomaamatta  Shocked Täytyy ensi kerralla pitää simmut auki  Grin

FSNS_CH
Harri Lonnqvist
Moderator

« Reply #13 on: 07.01.05, 11:59 »

Tuo pudotus on jäänyt minulta huomaamatta  Shocked Täytyy ensi kerralla pitää simmut auki  Grin

Oot ollu niin tohkeissas Grin

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1