hyperlobby kuvia

(1/2) > >>

woordi:
Noniin olipa jälleen hieno kokemus. Tietty ittelle tuli turpiin mutta ei huonoja kavereita ollut vastassa. Jumankegga kun pilvetkin ampui Hienoa! Pääsin ittekkin jopa tähtäimen läpi vihua kattelemaan. Tässäpä muutamat kuvat.

[ Attachment removed / expired ]

Tyypillistä meikäläiselle :0)

ckur:
Oli ihan kiva ehtoo, välillä oli pakko pitää tauko puskan juurella...  Mutta mikäs siinä kyykällä ollessa kun on kiva keli

Itse asiassa ampuivat moottorin  moottorin sököksi ja jouduin tekemään pakkolaskun (taas kerran). Alkaa nuo pakkolaskut olemaan hallussa  

OPe:
Hyvät oli kähinät. Välillä pientä suunnistus ongelmaa... inhimillistä, varsinkin mulle.

Eipä tuolta saa mitään ilmaiseksi, joten jokainen pudotus on kova juttu.
Bonuksia pudotukselle, jos uhrin nimi sattuu olemaan LeLvxx_xxxx tai LLvxx_xxx muotoa.

Hyvät oli kähinät. Välillä pientä suunnistus ongelmaa... inhimillistä, varsinkin mulle.

Eipä tuolta saa mitään ilmaiseksi, joten jokainen pudotus on kova juttu.
Bonuksia pudotukselle, jos uhrin nimi sattuu olemaan LeLvxx_xxxx tai LLvxx_xxx muotoa.

Tosiaan hyvät kähinät oli. Pakkohan tuokin on joskus uudelleen ottaa. Itse onnistuin kerran suunnistamaan niin hyvin kotia kohti, että päätin hypätä Kyllähän noita "Bonus" pudotuksia tuli parit, harmittaa vain kun yksi LeLv tai LLv mies lähti kahinan aikana pois pelistä, kun minä hieman aloin mersustansa reikäjuustoa tekemään.

Lonkka:

Tosiaan hyvät kähinät oli. Pakkohan tuokin on joskus uudelleen ottaa. Itse onnistuin kerran suunnistamaan niin hyvin kotia kohti, että päätin hypätä Kyllähän noita "Bonus" pudotuksia tuli parit, harmittaa vain kun yksi LeLv tai LLv mies lähti kahinan aikana pois pelistä, kun minä hieman aloin mersustansa reikäjuustoa tekemään.

Juu ei ne pojat mitään jumalia ole,osaavat vain pirun hienosti lentää tiiminä!

T:Harri

Navigation

Up one level

Next page