Luontokuvia :)

<< < (1085/1143) > >>

komox:

Kävellessäni takaisin autolle huomasin saaren poukamassa jonkun lotjan raadon. Onkohan se vaan hylätty tuonne? Toisella puolella saarta on ihan samanlainen paatti mutta siitä on hävinnyt puolet laudoistakin jo..
Noilla on kai aikoinaan kuljetettu tavaraa Kaukaalle tai ehkä tuossa Kanavansuulla olleelle sahalle. Kolmas samanlainen lotja on Tullisalmeen päin mentäessä olevan Parkkarinsaaren rannassa. Kyllä nuo varmaan ainakin 50 vuotta on tuossa jo parkissa olleet. Itsekin olen niitä joskus käynyt ihmettelemässä, mutta tarkempaa tietoa niitten historiasta en ole mistään löytänyt.

Tiinuski:

Matti Kokkonen:
Kerrassaan upea kuva Tiinalta 

Vesku:
On hieno kuva Tiinalta

Muutama räpsy minulta..

Diibadaaba:

Noilla on kai aikoinaan kuljetettu tavaraa Kaukaalle tai ehkä tuossa Kanavansuulla olleelle sahalle. Kolmas samanlainen lotja on Tullisalmeen päin mentäessä olevan Parkkarinsaaren rannassa. Kyllä nuo varmaan ainakin 50 vuotta on tuossa jo parkissa olleet. Itsekin olen niitä joskus käynyt ihmettelemässä, mutta tarkempaa tietoa niitten historiasta en ole mistään löytänyt.

Ai niitä on lisääkin. Kanavasuun satamassakin näytti olevan joku vastaavan näkönen kapistus.. Mutta pitää joku päivä(yö) tallata Parkkarinsaareen
E: Katsottuani saaren sijainnin kartasta, taidankin jättää kävelemisen sikseen Mutta tuon Parkkarinsaaren hylyn olen joskus nähny kesällä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page