Luontokuvia :)

<< < (1141/1143) > >>

Krisu89:

Outsider:

PS: muuten tuo "utelias varsilintu" on vastavaloon kuvattu ja kokomusta, ja siksi siitä ei näy mitään yksityiskohtia.

Ei pidä paikkaansa, variksessa on ihan kummasti sävyjä:

Säädetääs pikkasen:

Nooh, tausta meni vähän vaaleaksi, mutta variksessa on selvästi yksityiskohtia 

timopartanen:

Ei pidä paikkaansa, variksessa on ihan kummasti sävyjä:

Kiitokset kommenteista ja tuosta vaivannäöstä mun kuvan parissa. Olet oikeassa, kuvassa on sävyjä, mutta vain jos sitä riittävästi muokkaa.  Parasta olisi tietysti se, jos esille laitettu kuva voisi aina olla mahdollisimman luomu hyvin kevyellä muokkauksella, tai muokkaus olisi jopa vain pikselimäärän pudottamista FF:n vaatimalle tasolle eikä puuttuisi rajaukseenkaan.

Mun periaatteellinen käsitys kuvaamisesta on sellainen, että näytille laitetaan melko tarkkaan se, mitä kuvaustilanteessa on kennolle jäänyt ja että se vastaisi aika pitkälti sitä, mitä kuvaustilantessa näkyi / sommiteltiin etsimessä. Vaikka itsekin jo tuota kuvaa jonkin verran korjailin, lähinnä kontrastin ja valoisuuden suhteen, niin se mun postaama kuva vastaa kuitenkin mun muistikuvaa siitä tilanteesta. Tietysti kokemuskin on mitä suurimmassa määrin subjektiivinen asia, ja jopa se, miten kuva nähdään ja koetaan, perustuu aivojen prosessointiin, minkä määrästä ei jää mitään mitattavaa. Lisäksi ajan myötä muistikuvakin muuttuu ja siten oma, subjektiivisesti rehellinen muistikuva saattaa lopulta poiketa paljonkin todellisuudesta. Tätähän ei sitten myöskään mitenkään voi mitata.

Timo

jamann51:

Nooh, tausta meni vähän vaaleaksi, mutta variksessa on selvästi yksityiskohtia 

Sivumennen sanoen,tuo lintu ei kylläkään ole varis.Taitaa kuulua säihkylintuihin,vähän vaatimaton sellainen.

Hente1:
Ei puutu kuin goordinaatit.

Heikki

Navigation

Up one level

Next page

Previous page