Luontokuvia :)

<< < (121/1143) > >>

Cat:
Arvailutehtävästä pitäville.......

Kaikki varmasti tietää paikan........
[ attachment removed ]

Veneenkuljettaja ei tiennyt tämän tarkoitusta ja rakentajaa. Tiedättekö te missä ja miksi? (Itse en tiedä vastausta )
[ attachment removed ]

Cathy

ilkkapo:

Veneenkuljettaja ei tiennyt tämän tarkoitusta ja rakentajaa. Tiedättekö te missä ja miksi? (Itse en tiedä vastausta )

Veikkaan paikalla vierailleita turisteja, jotka ovat laittaneet aina lisää kiviä tuohon kekoon. Joku on laittanut pari ekaa kiveä ja seuraavat jatkaneet "rakentamista".

Pirtu:

Siis toihan on kummeli.  Vai onko tämä nyt joku vitsi niinkuin Kummeli-leffassa, kun
poijjaat näkee kivikasan rannassa ja toinen kysyy: "mikä toi on?" -"Emmä tiedä". tjsp.

Toi juttu ei varmaan leffassa auennu niille, jotka ei tiedä mitä kummeli tarkottaa.

Eli siis vanhanaikainen merimerkki. Yleensä ne on vaan maalattu valkoisiksi, mutta
onhan se maali tosta voinu rapista pois.

Veneenkuljettajakin liikaa vaan käytelly gepsiä, ellei tota tiedä...

Siitä en tiedä missä tämä on.

Cat:
I. Portti

Saari on kaukana maasta ja siellä on myös talon runko. Mahdollisesti asukkaat on rakentanut .

V. Pirttinokka

Kivet oli korkealla saaressa ja näkyy huonosti veneeseen. Parhaiten näkyy Etelästä. Itse löysin sen kävelemällä saaressa. Saari on Helsingin vieressä ja nimi on Itätonttu. (Mikäli muistan oikein)

Kuva 1 on Harmaja.

Cathy

Ville_Salminen:
Näyttää aika pieneltä, muuten sanoisin että kyseessä on hiidenkiuas eli hauta. Usein noita näkee tuollaisissa paikoissa mistä on esim. näkyvyys pitkälle. Vissiin jotain merikapteeneita sun muita vanhanajan arvostettuja ihmisiä noihin olisi haudattu, mutta enpä tiedä..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page