Luontokuvia :)

<< < (149/1143) > >>

Cat:
J-M Lavonen

Nyt minä tietää miltä näyttää naurava orava.....

M. Karjalainen

Kaunis valokuva. Tämä valokuva mahdollisesti vuosi 2006 luontokuva. Mahdollisesti saada kopioida itselle taustakuva oma tietokone?

J. Övermark

Sinulla parempi valokuvia. Minulla "Paholainen" kaupunki jänis......

[ attachment removed ]

Mr. Arttu

Mahdollisesti oravat "Valloittaa" sinun talo kun olet paljon työssä.......

Cathy

Tatu:
Cathy, ei nyt mitenkään pahalla eikä myöskään aikomukseni ole loukata mutta sanon kuitenkin ajatukseni nyt suoraan ja rehellisesti.

Vielä pari vuotta sitten kirjoitit sujuvaa suomea. Kukaan joka asuu vieraassa maassa ei unohda paikallista jo opittua kieltä, päinvastoin. Ja oletan sinun puhuneen suomea jo aika pitkään... joten minusta voisit ihan hyvin jättää "sarjakuvamaisen" suomen väärinkirjoituksen.

Ja miksikö en usko? Koska jos olisit tosissasi niin virheesi olisivat erilaisia, sanoista puuttuisi kirjaimia silloin kun niitä on kaksi peräkkäin ja muutenkin kirjoittaisit enemmän niin kuin kuulisit ihmisten puhuvan ympärilläsi.

Ja mitä tämä minua haittaa? No ei mitään, mutta foorumilla missä esiinnytään omalla nimellä ja vaalitaan hyviä tapoja ja ihmiset ovat avoimesti asialla olettaisin henkilökohtaisesti kaikkien pelaavan peliä samoilla säännöillä.

Julkinen kirjoitus julkisesta asiasta, ystävällinen kehoitus palata takaisin kirjoitustyyliin minkä hyvin osaat. 

jehu:

Cathy, ei nyt mitenkään pahalla eikä myöskään aikomukseni ole loukata mutta sanon kuitenkin ajatukseni nyt suoraan ja rehellisesti.

Tätä on jo puitu eräässä toisessa threadissa: http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,51170.0.html   Sieltä lopusta päin kun alat lukemaan..

Tatu:

Tätä on jo puitu eräässä toisessa threadissa

Jep. Olen silti sitä mieltä mitä sanoin tuossa ylempänä. 

Cathy tehköön niinkuin omatunto käskee ja kyvyt antavat periksi.

EDIT

Lisätään vielä että tarkoitukseni ei ole alkaa tämän enempää tästä asiasta väittelemään tms. Olen esittänyt asiani varsin selvästi. 

otu:

...Jokohan ne ovat munineet, vai ovatkohan oravanpoikaset jo kuoriutuneet ??

Kai tämä oli vitsi? 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page